SjSon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging abbonement en onbereikbare facturen

Beste,


Ten eerste.. moet ik het hier plaatsen, want er is geen normaal telefoon nummer (vandaag 2,50 kwijt aan het 'service' nummer, omdat er meermalig opgehangen werd zonder duidelijk reden en heb geheel geen antwoord ontvangen).
Ik had Vodafone opgezegd, omdat jullie na een bepaalde tijd (juni ofzo) opeens 2, 3 weken eerder gingen factureren en het sindsdien eigenlijk niet meer goed gegaan is. (altijd te vroege meldingen, servicedesk is altijd onbereikbaar geweest; etcetera.. onbeschofte/ontwetende chat 'service' hielp ook niet.. waarschijnlijk hebben jullie deze gewoon uit gezet).
Gezien ik nu letterlijk 8 keer goedkoper uit ben met precies dezelfde diensten, was het over met Vodafone voor mij.

Echter ik heb nu nog 1 openstaande factuur (de laatste maand nog niet betaald en ik heb de verkeerde, te vroege, meldingen terecht geheel genegeerd).
Ik ga immers niet opeens een maand eerder betalen. (kans is aanwezig dat er dan dubbel betaald wordt)

Nu mijn abbonement opgezegd is, zijn vrijwel alle menu items gedeactiveerd bij my.vodafone.nl (terwijl het eigenlijk nog actief zou moeten zijn = dubieus/kinderlijk) en zijn alleen facturen van 13 maanden geleden zichtbaar.
Ik kan dus niet mijn laatste factuur zien; ik kan niemand bij Vodafone bereiken zonder daar zelf (toch relatief best veel) voor te moeten betalen.

Het is voor mij simpel. Presenteer de -juiste- factuur, of ik betaal niet. Beter gezegd.. ik heb geen enkele verplichting om te betalen, als jullie het niet kunnen aantonen.
Ik kan iets niet betalen, wat voor mij niet opvraagbaar is en gezien alle storingen aan jullie facturatie systeem, zijn de smsje alles behalve rechtsgeldig. (dan vergeten we even dat die smsjes allemaal op het verkeerde moment gestuurd worden).
Waag het absoluut niet blind bedragen er bovenop te leggen, want dan ga ik de andere kant op factureren met mijn eigen extra bedrag (ik ben doorgaans duurder dan de gemiddelde adminstratie medewerker).
En ja, dit mag en kan.

1. Scheld het kwijt (ik vermoed dat dit voor jullie goedkoper is, omdat jullie de zaken niet op orde hebben).
2. Neem verantwoordelijkheid en presenteer de juiste administratie, waartoe jullie wettelijk verplicht zijn
3. Wees blind en ga bedragen verhogen, dan komt de incasso jullie kant op.

Het is echt kansloos, dat jullie hiertoe niet in staat zijn gebleken en ook niet de verantwoordelijkheid hebben genomen tot verbeteringen.
Ik ben al weg gegaan na.. wat zal het zijn.. 10 jaar vaste klant zonder enige aanbiedingen gehad te hebben.. door deze wanhopige slechte administratie.. als er ook nog het lef is mij lastig te blijven vallen, als ik geen klant meer ben.. nou.. moet er misschien toch een beetje van die salarissen in de top af.

Dit 'community' account behoort de juiste referenties te hebben om te koppelen aan een account.

Ik zou me toch wel achter de oren krabben, als zulke grote bedrijven nog geeneens een factuur kunnen laten zien voor een specifieke klant.. of nog geeneens audio kunnen ontvangen bij de servicedesk.. Misschien maar weer opnieuw laten overkopen
3 Reacties 3
SjSon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie geen edit knop.. Super! (ongeveer standaard feature nummer #2 op iets als dit).

Volgens de regels is mijn topic ongeldig hier.. maar gezien ik geen enkele andere ingang kan vinden bij Vodafone (Stel je voor dat mensen contact op gaan nemen!).. gelieve op zijn minst een doorverwijzing, anders ga ik gewoon facturen sturen voor de werkzaamheden.. het is een beetje op


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dit topic voldoet niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit. Neem contact op met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic