Aurora7

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen

Mij contract van de tsble(alleen internet) is simds maar 2016 voorbij. Ik heb 10 keer klant service gebeld en zij vinden mij niet of de wachttijd is te lang of andere smoesjes.
al met al betaal de hooge bedrag van 34€ en in de laatste manden 19€ voor weinig ( minder dan 1 gb).
hoe kan dat nou? Hoe kan ik weg van Vodafone zijn? Zij luisteren de klanten niet. Zij hebben niet genoeg personeel bij de Call center?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Aurora7,

Zo te zien wil je het contract opzeggen, maar als ik het goed begrijp wordt je niet gevonden in de administratie en zijn de wachttijden te lang?

Je zegt ook al meerdere keren te hebben gebeld, je zou eventueel een mail kunnen versturen naar de klantenservice.

Gaat het zo lukken? (Via het forum is opzeggen niet mogelijk).

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic