nikkis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen

Ik heb al een langere tijd een abbonement die voor nu loopt tot 20 januari 2023.

nu heb ik mijn abbonement in oktober geloof ik verlengd voor een jaar zonder telefoon.

nu is mijn eigen telefoon kapot gegaan en wil ik graag toch een telefoon.

vodafone next was volgens de meneer aan de telefoon geen optie, pas in maart.

nu wilde ik mijn abbonement opzeggen, maar kan dit ook niet meer? 
er word mij verteld dat ik mijn abbonement helemaal niet op kan zeggen maar dit lijkt mij toch stug..?

kan iemand mij verder helpen. Ik word via de telefoon en via de chat niet echt duidelijk/goed geholpen! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @nikkis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je hier komt met je vraag en wij klanten onder elkaar proberen het hiermee te helpen. Maar het helpt niet als je schrijft dat je je abonnement hebt verlengt, maar niet zeker weet. Dit kunnen wij als klanten onder elkaar niet controleren. Als je je abonnement hebt verlengt voor een jaar dan gaat deze in wanneer je oude abonnement afloopt. 

Of je nu je abonnement kan stoppen, dat kan! Echter, daar zitten dan wel opzeg kosten aan verbonden en die zijn niet mals, kan ik je zeggen. Het kan zijn dat Vodafone pas kan opzeggen tijdens je nieuwe abonnement, dat weet ik niet. Maar opzeggen moet dus wel kunnen, met een boete clausule. 

Er zijn hier mensen van Vodafone die met je mee kunnen kijken om te zien wat er nu allemaal loopt met je abonnement en of je kan opzeggen met een boete clausule. Heb nog even geduld! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @nikkis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je hier komt met je vraag en wij klanten onder elkaar proberen het hiermee te helpen. Maar het helpt niet als je schrijft dat je je abonnement hebt verlengt, maar niet zeker weet. Dit kunnen wij als klanten onder elkaar niet controleren. Als je je abonnement hebt verlengt voor een jaar dan gaat deze in wanneer je oude abonnement afloopt. 

Of je nu je abonnement kan stoppen, dat kan! Echter, daar zitten dan wel opzeg kosten aan verbonden en die zijn niet mals, kan ik je zeggen. Het kan zijn dat Vodafone pas kan opzeggen tijdens je nieuwe abonnement, dat weet ik niet. Maar opzeggen moet dus wel kunnen, met een boete clausule. 

Er zijn hier mensen van Vodafone die met je mee kunnen kijken om te zien wat er nu allemaal loopt met je abonnement en of je kan opzeggen met een boete clausule. Heb nog even geduld! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @nikkis. Welkom hier! 

Als je abonnement verlengd is voor een jaar in oktober, loopt je abonnement nog tot oktober volgend jaar, lijkt me? Ik wil graag even voor je nakijken hoe het allemaal precies zit. WIl je me daarvoor je telefoonnummer, postcode/huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic