Hoi
jeharting Jammer joh, dat je vertrekt. Het zal niet alleen de nare ervaring zijn geweest want daar, volgens mij, kan je altijd wel iets mee doen (klacht neerleggen of iets anders). Maar de ander heeft een geweldige unlimited aanbieding en daar wil je graag naar over, begrijpelijk! En yep, ik weet niet waar het over gaat dus het kan ook wel iets zijn waar je echt zoveel problemen mee hebt gehad dat je nu denkt, even geen Vodafone meer. Begrijpelijk maar wel jammer natuurlijk!
Je zult je abonnement moeten uitzitten en dan kan je pas overstappen of je koopt je contract af, dat kan ook nog. Wil je deze afkopen dan kan je contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of een prive bericht toezenden via
Twitter en/of
Facebook. Deze mensen helpen je graag met het doorgeven van het resterende afkoop bedrag. Maar als je nog maar een paar maanden moet dan is het beter aan te raden om gewoon te wachten en dan over te stappen.
Je kan bij de andere provider je contract aanvragen en deze gaan voor je aan de slag. Nummerbehoud kan je daar ook aanvragen en als er nog vragen zijn dan kan je deze het beste ook bij hun stellen. Aangezien dit je nieuwe provider zal worden en ze alles overnemen, dan kunnen ze daar ook wel wat moeite doen om je te helpen, toch
🙂