jeharting

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen

Voornamelijk door een voor mij nare ervaring met customer service en doordat andere providers een unlinited abonnement heeft ga ik overstappen en wil mijn abonnement annuleren. Nou heb ik gesproken net de concurrentie en moet ik wachten tot einde contract maar kunnen zij alles in de achtergrond regelen zodat zij dit soepel kunnen laten verlopen.

Moet ik nog verder iets met Vodafone regelen of doorgeven of tekenen bij Vodafone of gaat de amdere partij dit allemaal dien voor mij?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jeharting

Jammer joh, dat je vertrekt. Het zal niet alleen de nare ervaring zijn geweest want daar, volgens mij, kan je altijd wel iets mee doen (klacht neerleggen of iets anders). Maar de ander heeft een geweldige unlimited aanbieding en daar wil je graag naar over, begrijpelijk! En yep, ik weet niet waar het over gaat dus het kan ook wel iets zijn waar je echt zoveel problemen mee hebt gehad dat je nu denkt, even geen Vodafone meer. Begrijpelijk maar wel jammer natuurlijk!

Je zult je abonnement moeten uitzitten en dan kan je pas overstappen of je koopt je contract af, dat kan ook nog. Wil je deze afkopen dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een prive bericht toezenden via Twitter en/of Facebook. Deze mensen helpen je graag met het doorgeven van het resterende afkoop bedrag. Maar als je nog maar een paar maanden moet dan is het beter aan te raden om gewoon te wachten en dan over te stappen.

Je kan bij de andere provider je contract aanvragen en deze gaan voor je aan de slag. Nummerbehoud kan je daar ook aanvragen en als er nog vragen zijn dan kan je deze het beste ook bij hun stellen. Aangezien dit je nieuwe provider zal worden en ze alles overnemen, dan kunnen ze daar ook wel wat moeite doen om je te helpen, toch 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jeharting

Jammer joh, dat je vertrekt. Het zal niet alleen de nare ervaring zijn geweest want daar, volgens mij, kan je altijd wel iets mee doen (klacht neerleggen of iets anders). Maar de ander heeft een geweldige unlimited aanbieding en daar wil je graag naar over, begrijpelijk! En yep, ik weet niet waar het over gaat dus het kan ook wel iets zijn waar je echt zoveel problemen mee hebt gehad dat je nu denkt, even geen Vodafone meer. Begrijpelijk maar wel jammer natuurlijk!

Je zult je abonnement moeten uitzitten en dan kan je pas overstappen of je koopt je contract af, dat kan ook nog. Wil je deze afkopen dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een prive bericht toezenden via Twitter en/of Facebook. Deze mensen helpen je graag met het doorgeven van het resterende afkoop bedrag. Maar als je nog maar een paar maanden moet dan is het beter aan te raden om gewoon te wachten en dan over te stappen.

Je kan bij de andere provider je contract aanvragen en deze gaan voor je aan de slag. Nummerbehoud kan je daar ook aanvragen en als er nog vragen zijn dan kan je deze het beste ook bij hun stellen. Aangezien dit je nieuwe provider zal worden en ze alles overnemen, dan kunnen ze daar ook wel wat moeite doen om je te helpen, toch 🙂
jeharting
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je. Ik heb al contact gehad met de andere provider en zij gaan alles voor me doen. Dus opzeggen wanneer het contract aflooopt van de meerdere tel nrs ondanks de verschillende contact einde data. Ik geloof dat ik verder dan niets meer hoef te doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Klopt, als de nieuwe provider alles voor je gaat regelen dan kan je daar vanuit gaan.
Maar let altijd zelf ook wel op! Want dingen door anderen laten doen is leuk maar houd zelf ook controle.

Veel plezier bij je nieuwe provider.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic