xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Opzeggen nav inflatiecorrectie

Beste Vodafone,
Ik heb op 18-10 mijn abonnement pas 3 maanden en krijg nu ook de inflatiecorrectie, Dit is een reden volgens jullie ook een reden om kosteloos op te .zeggen.

Hoe regel ik dat?

Met vriendelijke groeten,
Jan


9 Reacties 9
Dhilst

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is wel mooi hoe vodafone op sommige berichten niet antwoord..
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ja dit duurt wel lang inderdaad.
Anonymous
Niet van toepassing
Via het forum wordt je geadviseerd en duurt het soms langer voordat er één reactie wordt gegeven. Dit is omdat we de community eerst één kans geven om te antwoorden.

Je kunt hiervoor bellen met 1201 optie opzeggen. Indien dit het geval is kunnen ze dat voor je aanvragen.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Beste Steven-,

Het valt mij wel op, dat als er iets moeilijks of lastigs is het niet snel beantwoord wordt.

al met al vind ik at de hele Vodafone organistatie wel eens doorgelicht kan worden.
Lees net een verhaal van een overstapper naar jullie toe, dit heb ik bijna net zo ervaren.
Veel beloftes maken en weinig nakomen.
Erg zonde en zeker een gemiste (klant) kans.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt xsjlo
Voor een direct antwoord kun je contact opnemen via de andere kanalen. Via het forum bespreken we, doordat we niet in de systemen kunnen en het een informatief kanaal is, alleen algemene informatie waarbij het aan de forumgebruikers is om elkaar te voorzien van antwoorden.

Echter (en dan spreek ik namens mijzelf) als ik op het forum aanwezig Ben, dan probeer ik zoveel mogelijk klanten te helpen of van informatie te voorzien wat binnen mijn kennis ligt en beantwoord ik berichten op volgorde van het laatste toegevoegd. Dit doe ik omdat deze ook het eerste zichtbaar zijn voor mij.




Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@xsjilo,

Ik begrijp je punt, echter is het doel van het forum dat de community de klant helpt.
Zoals Steven aangeeft, reageren we daardoor pas na een aantal dagen. Wanneer je liever direct antwoord hebt (wat ik kan begrijpen), kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via Facebook/Twitter of de chat. Ook omdat wij vanuit het forum geen privégegevens erbij kunnen pakken om klanten te helpen met bepaalde vragen.
Sorry in ieder geval voor het ongemak!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic