Unitech

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen cq afwikkelen nogal lastig bij Vodafone

Beste iedereen, ik zit met een probleem. Een ex medewerker heeft zonder toestemming en zonder mijn weten het abonnement van zijn telefoon verlengd. En hierbij ook voor 24 maanden een betalingsverplichting aangegaan voor een nieuw toestel.
Daarbij krijgt hij het voor elkaar dat alle correspondentie via zijn E-mail en huisadres loopt. Ook het nieuwe toestel is naar zijn huis verzonden.

Nu zit IK daaraan dus vast. Om mijn administratie (en gemoed) niet te veel te belasten heb ik al MEERDERE keren gevraagd om 1 afkoop factuur. Deze wil ik dan betalen, daarmee kous af.

Echter Vodafone houdt mij al een half jaar aan het lijntje.

Ze doen gewoon niet wat ze zeggen en kunnen me ook niet het afkoopbedrag noemen. Echt, ik ben er klaar mee.
Beste Vodafone, ik wil NU een oplossing.
Jullie minachten je klanten. Ga lekker zo door zou ik zeggen.

mvgr Jan.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Unitech
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt niet best en wat vervelend dat het zo is gebeurd. Eigenlijk zou, als het contact op uw naam stond, helemaal niet kunnen worden aangepast door uw medewerker. Als je dit kan bewijzen dan is het een grote fout van Vodafone en dan moeten ze daar natuurlijk snel iets aan doen, lijkt mij.

Ik ben natuurlijk ook maar een klant en deze community is er alleen voor om elkaar als klanten te helpen. Dit is een wel zo'n groot probleem en daar kan ik je jammer genoeg niet in bij staat. Ik begrijp dat je het een beetje zat bent en dan je niet nog eens de hele molen in wenst te gaan maar het moet toch echt worden opgelost door de klantenservice van Vodafone.

Wat je zou kunnen doen is een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook naar Vodafone en daar je klacht in geven en uitleggen wat er allemaal is gebeurd. Daar zitten mensen van Webcare en die hebben wat meer bevoegdheid en de tijd om het voor je na te gaan. Zou haast durven zeggen dat je daar wel een heel eind komt, zo niet dan wel tot een oplossing (hoop ik).

Kom je er nu helemaal niet meer uit en heb je echt het idee dat Vodafone je een beetje laat bungelen, dan kan je altijd nog een officiële klacht indienen en die moeten ze binnen 10 dagen beantwoorden (www.vodafone.nl/klacht/). Ben je het er dan nog niet mee eens dan heb jij weer 10 dagen om je klacht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie neer te leggen. Het zijn een hoop woorden maar op deze manier moet het toch lukken. Al denk ik zelf dat wanneer je een bericht hebt geschreven aan wat ik boven zei, dat het dan wel opgelost kan worden. Althans, dat hoop ik nog steeds van wel.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Unitech
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Energieboy Bedankt voor je hulp. Ik heb ook al Vodafoneiskut.nl aangevraagd. Misschien helpt dat, want daar ga ik mijn verhaal wel opzetten. En ja, ik plaats wel een banner op een site met 500K bezoekers per maand dus dat trekt wel aandacht. De klantenservice is wel vriendelijk hoor, maar uiteindelijk schiet ik er niks mee op. Voel me niet serieus genomen. Het enige dat ik heb voorgesteld is dat ze mij in 1 keer alle termijnen laten betalen zodat "ik er af ben". Maar dan komen ze met een nieuwe smoes. "Dan vervalt ook de korting" maar op mijn vraag hoeveel extra kosten dat zijn, geven ze geen antwoord. "Dat weten wij niet". Koekenbakkers bij Vodafone. BAH!
Unitech
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oh ja ik ben ook abonnee van Ziggo, ook die gaat subiet de deur uit. Nog nooit zo'n slechte internet verbinding gehad. Ieder uur een nieuw IP, bijvoorbeeld. Of modem-reset iedere 10 minuten. Ben je net een spel aan het doen... Nee, niks waard dat Ziggo en Vodafone !
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Unitech wrote:
oh ja ik ben ook abonnee van Ziggo, ook die gaat subiet de deur uit. Nog nooit zo'n slechte internet verbinding gehad. Ieder uur een nieuw IP, bijvoorbeeld. Of modem-reset iedere 10 minuten. Ben je net een spel aan het doen... Nee, niks waard dat Ziggo en Vodafone !

Dat is wel heel erg vreemd hoor, elke uur een nieuw IP adres?
Daar heb ik als normale klant geen last van, al jaren een zelfde IP adres. Waarom neem je dan niet een zakelijk abonnement, dat heeft zeker een vast IP adres. Aangezien je zegt dat je zakelijk bent 🙂

Over de gedachten van Vodafone kan ik nu niet zoveel meer veranderen, dat lees ik in je vorige bericht. Kan me wel goed voorstellen dat je het helemaal zat bent, zeker zoals jij aangeeft zoals het is gegaan. Beetje vervelend natuurlijk, zelf kan ik er niets aan doen. Maar hoe het allemaal zo heeft kunnen gebeuren is wel een beetje vreemd!

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er toch uit gaat komen met Vodafone (& Ziggo).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Via het Forum kunnen we dergelijke klachten namelijk niet oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic