lisazitman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement

In December heb ik mijn abonnement online opgezegd, en een bevestigingsmail ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen. Ik heb alleen nooit bericht ontvangen.. Nu heb ik voor de zekerheid nogmaals online opgezegd omdat mijn abonnement 19 April verloopt, alleen krijg ik geen bevestigingsmail binnen. Ik woon in Kenia en zou dit graag online regelen. Kan ik aub zsm bevestiging ontvangen dat mijn abonnement idd succesvol is opgezegd?
Hartelijke groet,
Lisa Zitman
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi lisazitman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is een eindje weg van Nederland.
Het vervelende is dat we je hier op de community niet kunnen helpen met deze vraag. Dit is echt iets voor de klantenservice van Vodafone. Omdat je zo'n eind weg zit zou je het best een chat kunnen starten met een medewerker of anders een privé bericht sturen via Twitter of Twitter.

Normaal zou ik je verwijzen naar de website van Vodafone maar aangezien je zegt al voor een tweede keer te hebben afgemeld en geen mail krijgt lijkt het me beter om even met ze te chatten of een berichtje te sturen. Bellen kan natuurlijk ook wel maar voor jou lijkt het me dan beter om dit niet te doen.

Beetje vervelend natuurlijk dat je niets hebt ontvangen dus ik hoop dat ze je daar snel kunnen helpen met een antwoord. Succes en veel plezier in Kenia en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi lisazitman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is een eindje weg van Nederland.
Het vervelende is dat we je hier op de community niet kunnen helpen met deze vraag. Dit is echt iets voor de klantenservice van Vodafone. Omdat je zo'n eind weg zit zou je het best een chat kunnen starten met een medewerker of anders een privé bericht sturen via Twitter of Twitter.

Normaal zou ik je verwijzen naar de website van Vodafone maar aangezien je zegt al voor een tweede keer te hebben afgemeld en geen mail krijgt lijkt het me beter om even met ze te chatten of een berichtje te sturen. Bellen kan natuurlijk ook wel maar voor jou lijkt het me dan beter om dit niet te doen.

Beetje vervelend natuurlijk dat je niets hebt ontvangen dus ik hoop dat ze je daar snel kunnen helpen met een antwoord. Succes en veel plezier in Kenia en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien het via de website niet lukt, is de enige mogelijkheid om te bellen met 1201 (optie opzeggen) lisazitman Energieboy
Via andere kanalen is het helaas niet mogelijk om je nummer te annuleren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt lisazitman ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic