mijn moeder heeft een vodafone abonnement die tot 2 september 2013 liep. deze heeft ze willen laten omzetten naar een kpn abonnement kort hierna. doordat de nummerbehoud procedure niet goed liep kon ze helaas haar nr niet meenemen. dit betekend nu dat ze een kpn abonnement heeft met een nieuw nummer. en dat haar vodafone abonnement nog steeds op het oude nummer doorloopt. Dit heb ik in november telefonisch opgezegt. de medewerkster vertelde me aan de lijn dat alles in orde was en dat ze nog 1 keer in november moest betalen vanwege 1 maand opzegtermijn. ik vroeg of we een bevestiging van de opzegging kregen en ze zei nee, alles is geregeld, maar je krijgt dit niet schriftelijk. oke, na 1 betaling verder te zijn in december, krijgt ze opnieuw een rekening voor december om weer te betalen. wat blijkt in de vodafone winkel te goes: er is nog niets gebeurt!!! maw, we kunnen weer gaan betalen,zij kunnen ter plaats in de winkel niets voor me doen want dat kunnen ze niet.. geweldig dit vodafone bedrijf!! Nu ga ik natuurlijk niet blijven bellen dat werkt blijkbaar niet, maar ik wil wel dat ze per direct haar abonnement kan opzeggen want we blijven niet bezig!! kunnen jullie (wie dan ook die dit leest) hier wat aan doen?
Graag zo spoedig mogelijk, want ze is het meer dan zat. we zijn zometeen een halfjaar verder en nog steeds betalen!!! dit kan zo niet!!!
graag een mailtje of reactie
m.bonte