Minke

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abbonnement

Beste,
Mijn abbonement is per 4 jan 2014 verlopen en wil deze nu ook daadwerkelijk online opzeggen.
Kan ik 'm opzeggen en is het abbo morgen gestopt? Of hoeveel tijd gaat hier overheen?
Bedankt.
9 Reacties 9
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
In jouw geval is de opzeg-termijn 30 dagen.
Na 4 Januari 2014 is jouw abonnement stilzwijgend voortgezet onder de normale voorwaarden.
De opzeg-termijn bedraagt dus 30 dagen.

Die opzeg-termijn geldt voor nagenoeg alle abonnementen en lidmaatschappen en verzekerings-overeenkomsten.
30 dagen voor consumenten-overeenkomsten.
Opzeggen kan ook telefonisch bij de Vodafone Klantenservice.

Succes !

Netwerker
Biggi51

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik will mijn sim only opzegen,kan helaas met mijn Mobiel niet belen,omdat onder het belen geen numers kan indruken,is nog een oud toestell.

ik hop dat het ok op deze manier kann.

mijn klantnummer is:*edit door BasT: klantnummer verwijderd. Plaats aub ivm privacy en veiligheid (wij identificeren klanten oa via hun klantnummer bij contact met de klantenservice) nooit privégegevens online*
ronaldk

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi,

Je zal toch echt moeten bellen met de klantenservice. Dit is een forum en niet voor dit soort zaken. Je klantennummer op dit forum neerzetten is niet echt handig.

Waarom kan je geen nummers tijdens het bellen indrukken? Dat kan toch met iedere telefoon? Nooit problemen gehad met de Nokia's 3210, 3310, 6303i en nummers indrukken en bellen. Je kan ze meestal gewoon op luidspreker zetten dat is wel wat makkelijker om de aanwijzingen te horen.

Groet Ronald.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Biggi51

Kijk eens even op deze pagina.

Abonnement opzeggen

Na de einddatum van je contract geldt een opzegtermijn van 1 maand.
Bel naar 1201 of 0900 0940 Of door het invullen van dit formulier en stuur het op naar:
Vodafone Afdeling Annuleringen
Antwoordnummer 1217
6200 VB Maastricht
Abonnement online aangesloten?
Als je je abonnement online hebt aangesloten, kun je ook opzeggen via My Vodafone.

Opzeggen kan dus met een opzegtermijn van 1 maand telefonisch, schriftelijk en/of via My Vodafone.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost? Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan dit bericht.
Biggi51

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn Abo schrijftelijk opgezegt,zo als mij werd adviseert,maar dat is al 4 weken geleden,en ik hoor maar niets.

ok loopt het Abo gewoon door.

ik heb geen 2 Abo,s nodig...

Met vriendl. groeten B.Witt




SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Biggi51 ,

Oei dat klinkt niet zo handig. Ik raad je even aan om te vragen via de klantenservice of zij hier al meer info over weten zodat zij dit nader kunnen inzien.

Raar dat nog steeds niet dit is opgelost.
Support? https://www.vodafone.nl/support/
Biggi51

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb toen klanteservies geveld, en die zijden dst ik het schriftelijk moedt doen
Biggi51

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gebeld
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je rekening gehouden met een maand opzegtermijn? Bel toch maar even naar de klantenservice, ze kunnen precies zeggen of je brief binnengekomen is en wanneer je abonnement stopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic