Bartjuhb

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Mobile TV actie

Ik heb afgelopen maand gebruik maakt van de actie live tv kijken.
Hierbij moest je hem voor 17 juli opzeggen.
Nu heb ik gister opgezegt en nu staat er dat het abonnement afloopt op 17 augustus. ?
Moet ik nou toch een maand extra betalen terwijl ik hem optijd heb opgezecht?

Gr Bart
8 Reacties 8
pardon3000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb onlangs mijn mobiletv abonnement op gezegd, na gebruik gemaakt te hebben van de WK actie, waarbij je dit gratis kon uitproberen. Hij zou 18 juli aflopen en heb het voor die tijd opgezegd. Ik kreeg echter de melding dat het abonnement per 18 augustus opgezegd zou worden. Dus ik heb gebeld met de klantenservice en die meldde mij er 3 dagen opzegtermijn is en dat ik dus te laat ben? Ik moet dus gewoon 1 maand extra betalen blijkbaar.

Hier ben ik het niet mee eens. Nergens heb ik gezien of vernomen dat er 3 dagen opzegtermijn is. In geen enkele voorwaarden. Op de faq pagina staat zelfs dat er GEEN contractvoorwaarden bij Mobile tv zijn: http://mobiletv.vodafone.nl/help/faq/abonnement

Kan ik mijn mobiele TV pakket abonnement opzeggen?

Ja. Er zijn geen contractvoorwaarden voor Mobiele TV abonnementen, je kunt deze dus te allen tijden opzeggen via de "Mijn abonnementen" binnen de Live TV channels optie van het Mobile TV & Video portaal.

Dus...die 3 dagen kunnen niet gelden. Ik kan ten alle tijden opzeggen. Waar staat dit dan vermeld? Ik wil geen gebruik maken van Mobile tv en naar mijn inziens heb ik tijdig opgezegd (binnen die maand!)
ortmanns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier identiek, ook een sms gehad 18de 23:59 loopt het af. Wil je ermee doorgaan, niks doen, anders via ... Opzeggen.

Dus dat doen we gisteren. En wat zegt de site per 18 augustus.

Wat beweren medewerkers op twitter/chat nu je had 3 dagen van te voren op moeten zeggen. Dit riekt naar een smerige stunt om toch flink te kunnen cashen op hun ***gratis*** aanbieding. Een stiekeme opzegtermijn hanteren bij een gratis proef waarbij overal de datum 18-7 gecommuniceerd wordt is zeer schandalig.
Bartjuhb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde.
Schandalig van Vodafone om zo mensen optelichten.
Ook ik heb nooit iets gehiord of gelezen over die 3 dagen.
Bartjuhb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeker zeer schandalig.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Ik heb twee topics hierover samengevoegd.

In de terms en conditions bij het aanmelden van de dienst wordt aangegeven dat je tot 3 dagen voor het einde van je abonnement kunt afmelden zonder opzegtermijn. Indien je dit niet 3 dagen voor voor het einde van de dienst doet wordt de dienst met 1 maand verlengd.

Zie ook deze foto:


Nicky98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb opgezegd, via mijn mobiel, maar klantenservice beweert dat er niets van te zien is in hun systeem..ook leuk maar niet heus. Via de website kon ik het nergens vinden, dus de link uit de sms gebruikt op mn mobiel. Nu xtra kosten voor 1 mnd tv die ik helemaal niet wilde. Ik was bij TMobile weggegaan om continue extra kosten. Nou, het is gewoon 1 pot nat dus, je wordt genaaid waar je bij staat..
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik ben in dit geintje van Vodafone getuint! Niet de enige zie ik! Ik vind het ronduit schandalig om dit soort voorwaarden in een maandje gratis tv proberen op te nemen.
En wat betekend 3 dagen voor het einde van de maand?! Kalendermaand of contractmaand?
Had ook op 5 Juni live TV geactiveerd en op 5 augustus opgezegd, betaal er nu dus alsnog voor, terwijl ik het niet eens meer gebruik!
Volgens mij heb ik mij aan de voorwaarden gehouden, want de 5e is ruim 3 dagen voor het einde van de maand! Zoals Moderator Serkan het hier uitlegd staat het er veel duidelijker, maar zo staat het dus niet in de voorwaarden!

Ik voel me misleidt en zal nooit meer mobiele TV nemen, goede probeeractie !!
en geen Kudos meer voor Vodafone!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Windstorm,

Met drie dagen voor het einde van de maand wordt de contractmaand bedoeld dus niet een kalendermaand. In de voorwaarden wordt ook niet gesproken over een kalendermaand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic