jayden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaardering niet bijgeschreven

Ik heb vandaag een prepaid telefoon opgemaakt.
Ik heb het 3 keer gedaan voor respectievelijk 10 euro, 5 euro en 5 euro,
alleen de eerste 10 euro werd opgeladen, de tweede 5 euro werd alleen betaald en niet opgeladen.
Kan ik het niet-opgeladen bedrag terugkrijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @jayden, welkom hier!

Wat apart dat jouw opwaardering niet is bijgeschreven. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik inderdaad dat er gisteren een bedrag van € 10,- is opgewaardeerd. Je geeft aan dat je naast dit bedrag ook nogmaals 2 x € 5,- hebt opgewaardeerd. Deze bedragen zijn niet bijgeschreven. Wil je in een privébericht een screenshot sturen dat deze bedragen zijn afgeschreven? Op basis daarvan kan ik de opwaardering alsnog voor je verwerken. 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12012Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Hoi @jayden 
Wat vervelend dat je wel geld hebt overgemaakt maar dat deze niet zijn bijgeschreven. Hier op de community zijn er mensen aanwezig van Vodafone en die kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is. Heb daarom nog even geduld, zodra ze je bericht hebben gelezen gaan ze je helpen. Lees aub onderstaande balk nog even, daar help je de moderatoren van Vodafone mee!

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @jayden, welkom hier!

Wat apart dat jouw opwaardering niet is bijgeschreven. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik inderdaad dat er gisteren een bedrag van € 10,- is opgewaardeerd. Je geeft aan dat je naast dit bedrag ook nogmaals 2 x € 5,- hebt opgewaardeerd. Deze bedragen zijn niet bijgeschreven. Wil je in een privébericht een screenshot sturen dat deze bedragen zijn afgeschreven? Op basis daarvan kan ik de opwaardering alsnog voor je verwerken. 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Bedankt voor jouw privébericht @jayden! Bij deze heb ik direct 10 euro bijgeschreven bij jouw tegoed. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic