Syllie1979

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaardering niet bijgeschreven

27 maart heb ik opgewaardeerd via de rabofoon. Het bedrag van 30 euro is ook gelijk afgeschreven maar tot op de dag van vandaag nog steeds niet bijgeschreven.
Door de klantenservice word ik van het kastje naar het muurtje gestuurd.
Een afschrift van de afschrijving heb ik ook al opgestuurd maar nog steeds is er geen oplossing.
We zijn een maand verder en nog steeds is mijn 30 euro niet boven water!!

Is er misschien een emailadres zodat ik een mail met bijlage kan sturen zodat ik nogmaals kan aantonen
Dat het bedrag allang van mijn rekening is afgeschreven?

Heel vervelend hoor om al bijna een maand achter 30 euro aan te moeten zitten!!!
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Syllie1979, allereerst welkom op het forum! Wat vreemd dat je opwaardering nog niet is bijgeboekt. Dit duurt inderdaad te lang. Heb je al eens contact gehad met onze collega's via 0800-8005? Ik hoor het graag van je.
Syllie1979
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al meerdere malen naar de klantenservice gebeld maar zij sturen me door naar de Rabobank en de Rabobank zegt dat ik bij vodafone moet zijn.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Weet je of mijn collega's waar je het afschrift naar opgestuurd hebben dit wel al in behandeling hebben genomen? Hebben ze je een reactie gestuurd op die mail?
Syllie1979
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zowel per post als per email verstuurd maar tot op heden geen reactie!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Als je ook een officiële klachtenbrief gestuurd hebt, dan zal daar op gereageerd worden. Dat in verband met de juridische effecten die zo'n brief heeft. Zij zullen het grondig voor je uitzoeken, maar reken bij de behandeling van een brief wel op een verwerkingstijd van maximaal 30 dagen (NB: meestal duurt het nog niet de helft daarvan)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic