Hi @ark4diusz
In je account zie ik meerdere opwaarderingen terug na ons vorige contact. Hieronder een overzicht:
17 mei: € 10,-
11 mei: € 5,-
10 mei; € 10,-
4 mei: € 20,-
Bovenstaande opwaarderingen zijn bijgeschreven bij je tegoed en hier zijn bundels voor gekocht. Het totaal aan opwaarderingen is dus € 45,-.
In je vorige topic heb ik omdat er 1 opwaardering ontbrak, het tegoed met € 10 verhoogd op 29 april.
Je hebt het over een bedrag van € 55,- dat niet is toegevoegd. Is dit het totaal aan opwaarderingen in mei? Want dan zou je € 10 missen. Of gaat het om een totaalbedrag van € 55 wat je mist. In ieder geval. Wil je net zoals vorige keer een overzicht sturen van de transacties van de opwaarderingen? Dan kunnen we ze opnieuw met elkaar vergelijken 🙂
@Cecilia ja, ik bedoel hoeveel ik in totaal heb betaald, ik heb bij verschillende banken betaald ING 40eur, revolut 15 eur.
*Bijlagen verwijderd door moderator*
@ark4diusz Ik heb de bijlagen uit je bericht verwijderd, omdat met name op het overzicht van de ING veel privacy gevoelige informatie stond. De betalingen in je screenshot van Revolut zijn bijgeschreven en zie je ook terug in het overzicht in mijn vorige bericht.
De 2 opwaarderingen via ING op 21 mei zie ik niet terug. Dat gaat om een totaalbedrag van € 40. Ik zet dit even intern voor je uit. Zodra ik een terugkoppeling krijg, dan hoor jij weer van mij 🙂
Hi @ark4diusz
Even een update na mijn laatste bericht waarin ik aangaf het intern uit te zetten. Zoals aangegeven zag ik de opwaarderingen, gedaan vanaf het ING rekeningnummer, niet terug bij je beltegoed. Dit heb ik doorgezet en Vesta heeft bevestigd dat de opwaarderingen zijn geweigerd. Het bedrag van in totaal € 40 wordt officieel binnen 30 dagen teruggestort. In de praktijk gebeurt dit vaak eerder en zien we dat het binnen 2 weken is teruggestort.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.