Mariadiego5

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opwaarderen

ik waardeer €10,- en ik krijg 9.17 alleen waarom?

 

Met vriendelijk groet,

Maria Gevriye

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mariadiego5 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk je toestel gebruikt en dat hij dan direct verbinding heeft gemaakt met internet? Je zou eventueel contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, of wachten tot maandag en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mariadiego5,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er al verbruik is geweest waardoor het tegoed omlaag gaat. Ik leg je graag hierover meer uit. Zodra een smartphone toegang heeft tot het internet, zal er op de achtergrond data verbruikt worden zonder dat je het toestel gebruikt. Dit is omdat een smartphone apps synchroniseert en verschillende data bijwerkt zodat je notificaties in beeld krijgt, het weer en je mail bijgewerkt is, etc. Bij prepaid raad ik eigenlijk aan om de mobiele data uit te zetten. Hierdoor kan je smartphone alleen synchroniseren via een Wifi netwerk. In je toestel kun je achterhalen waaraan de data verbruikt is. Wij kunnen inzien wanneer het verbruikt is. Had je al contact gehad met mijn collega's hierover? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mariadiego5 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk je toestel gebruikt en dat hij dan direct verbinding heeft gemaakt met internet? Je zou eventueel contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, of wachten tot maandag en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mariadiego5,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er al verbruik is geweest waardoor het tegoed omlaag gaat. Ik leg je graag hierover meer uit. Zodra een smartphone toegang heeft tot het internet, zal er op de achtergrond data verbruikt worden zonder dat je het toestel gebruikt. Dit is omdat een smartphone apps synchroniseert en verschillende data bijwerkt zodat je notificaties in beeld krijgt, het weer en je mail bijgewerkt is, etc. Bij prepaid raad ik eigenlijk aan om de mobiele data uit te zetten. Hierdoor kan je smartphone alleen synchroniseren via een Wifi netwerk. In je toestel kun je achterhalen waaraan de data verbruikt is. Wij kunnen inzien wanneer het verbruikt is. Had je al contact gehad met mijn collega's hierover? 

Mariadiego5
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt inderdaad. Bedanktt

Mariadiego5
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hartstikke bedankt voor dit bericht. Dan weet ik dat voor de volgende keer. 😇

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic