Hoi
ErikBrown Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk heel vervelend, zeker als je in het buitenland bent en je wel bewijs hebt dat het is afgeschreven maar Vodafone het nog niet bijschrijft. Via de community is het voor klanten die klanten helpen zo ie zo niet op te lossen en de moderatoren kunnen ook niet met je mee kijken vanwege privacy. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen maar je kan ook een
chat starten (deze link werkt overigens wel, mits je geen POP-up blokkers gebruikt).
Voor de zekerheid nog even deze info:Vanaf
19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal
1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.
Het kan dus zijn dat je nummer niet meer actief is omdat je niet aan bovenstaande voorwaarden hebt voldaan. Dit kan je dus via de chat navragen, zie link hier boven, of door een privé bericht te sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en je perfect helpen.
** Ik heb nog even gekeken naar het bericht wat je hiervoor hebt geschreven en daar heb ik als advies gegeven om te bellen: Bellen vanuit het buitenland: +31 654500100 (vanaf maandagochtend 08:00 uur weer bereikbaar) - daarop heeft Steven gevraagd of het allemaal gelukt is en daar is geen antwoord op gegeven en heeft daarom de topic gesloten. **