minQkel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen Spaans nummer

Beste mensen,
 
Ik weet niet of ik hier deze vraag kan plaatsen. Aangezien ik helemaal geen Spaans spreek ga ik het niet proberen op de forums van de Spaanse Vodafone site. Mijn vriendin zit in Spanje en heeft daar een Spaans Vodafone telefoonnummer gekocht. Ik heb net met een hoop pijn en moeite een account aangemaakt voor haar mobiele nummer bij de Spaanse site. 
 
Nu wilde ik opwaarderen maar kom ik erachter dat dit alleen met een credit card kan. Is er een mogelijkheid om haar beltegoed op te waarderen via het internet of moet ze daar in de buurt een opwaardeercode kopen?
 
Met vriendelijke groet,
 
Quinten
4 Reacties 4
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Volgens mij kun je dat vanuit Nederland doen via http://www.recharge.com/nl-NL/.
Ik heb er zelf geen ervaring mee dus laat nog even weten of het glukt is.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Poe, ik spreek ook geen Spaans, maar kan ze daar niet een prepaid kaartje kopen om op te waarderen?
minQkel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@robertwebbe
Hmm, deze ga ik zeker proberen. Helaas is er water over haar telefoon gevallen dus heeft het nu nog geen zin, ik laat het weten als het gelukt of mislukt is.
 @arina
Dat heeft ze ook gedaan. Het probleem is dat het dichtbijzijnste oplaadpunt lang reizen is en het via de website van vodafone.es niet kan.
ankx2013

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Robert,
ik heb de door jou aangegeven site geprobeerd.
ik zocht namelijk: hoe op te waarderen voor mijn Griekse Vodafone nummer
Helaas is griekenland nog niet aangesloten in het systeem.
weet jij wanneer dat zal gaan gebeuren??
dank voor je moiete, groetend, ank
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic