Aldebaran

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Optie voor factuur via mail

Hallo,

Ik weet dat dit verzoek al vele malen is gedaan. Bij deze nog een keer ! Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om de factuur via email te ontvangen!

Waarom? Omdat ik dan instaat ben om alle facturen geautomatiseerd op te slaan en te administreren.
Nu moet ik voor zowel Ziggo als Vodafone inloggen, facturen downloaden, filename aanpassen.
Allemaal volkomen overbodig als jullie gewoon de factuur mailen. Scheelt een hoop werk .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Aldebaran

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om de factuur te ontvangen via e-mail.
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Aldebaran
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan weet ik niet of je ook al meer malen het antwoord hebt gekregen dat je je factuur via je My Vodafone kunnen inzien en downloaden. Wat je zelf ook al aangeeft in je tweede gedeelte. Een hoop werk, valt toch wel mee, je bent er misschien 3 minuten mee bezig.

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de factuur via e-mail te ontvangen. Hopelijk komt dit er in de toekomst 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Aldebaran

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om de factuur te ontvangen via e-mail.
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Feedback intern aangekaart.
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic