Plofkipje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Optie voicemail inspreken uit

Voor mijn werk moet ik vaak naar mensen bellen. En ik merk dat bij sommige nummers, de telefoon een x aantal keer over gaan en bij geen gehoor ik een standaard bericht krijg als: dit nummer is niet bereikbaar, probeer het later nog eens. En geen optie om een voicemail in te spreken. 

Dat zou ik ook graag willen. 

 

De enige optie nu is om mijn voicemail uit te zetten. Maar dan gaat mijn telefoon een minuut lang over. En er zijn van die duffe mensen die hem totaal laten uitrinkelen. EEN MINUUT LANG! 

(Ik zou zeggen, hang gewoon op na 5 keer overgaan ofzo.)

 

Nu kan ik de rinkeltijd instellen maar dat is ALLEEN als je een voicemail hebt. Als je de voicemail uit zet gaat deze gewoon een minuut lang over.

En ik heb een tijdje een voicemail aangehad met het bericht: "spreek deze niet in want ik luister hem niet af", maar echt niemand die daar naar luistert. Iedereen spreekt hem gewoon in. 

 

Is er een mogelijkheid voor zo'n standaard bericht zoals ik eerder noemde of dat ik misschien de rinkeltijd kan aanpassen zonder een voicemail?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Plofkipje, goedemorgen en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het is niet mogelijk om zo'n standaard bericht in te stellen wanneer de voicemail ingeschakeld staat. Ook is het niet mogelijk om de rinkeltijd aan te passen als de voicemail staat uitgeschakeld. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Plofkipje, goedemorgen en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het is niet mogelijk om zo'n standaard bericht in te stellen wanneer de voicemail ingeschakeld staat. Ook is het niet mogelijk om de rinkeltijd aan te passen als de voicemail staat uitgeschakeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic