kevinp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oproepen geblokkeerd

Beste Vodafone,

Sinds vandaag is mijn telefoon geblokkeerd voor uitgaande oproepen.
Ik zou een factuur moeten betalen voor 6-9-2015. Ik heb de rekening afgelopen zaterdag (5-6-2015) betaald.
Ik begrijp dat het voor die datum op de rekening dient te staan, alleen ik kan dat natuurlijk niet garanderen (weekeind en type bank).
Het simpelste antwoord is natuurlijk eerder overmaken, maar dat is dus niet het geval.
Normaliter worden de termijnen ookvolgens een automatische incasso geincasseerd. Maar omdat deze rekening verrekend is met een onterechte incasso van jullie, diende ik deze betaling handmatig te verrichten.

Hoe nu verder?

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Als ik het zo goed begrijp heb je te laat betaald waardoor je niet meer gebruik kunt maken van het netwerk? Als dit het geval is neem dan even contact op met de klantenservice want dit kunnen we niet voor je afhandelen via het forum.

Betalingen tijdens werkdagen zijn erg snel zichtbaar maar in het weekend kan er en vertraging inzitten.
kevinp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Inderdaad te laat betaald, want ik stond er niet bij stil dat ik zelf de rekening moest betalen (ivm automatische incasso). Recent nieuw contract afgesloten met deze voorwaarde.
Maar door verrekening van het e.e.a. dus een factuur ontvangen die ik zelf moest betalen.
Dit heb ik dus ook een dag van te voren gedaan, maar dus te laat ivm het niet spoedig doorvoeren van de betaling.
Ik zit dus niet echt te wachten op bijkomende kosten! om het bijvoorbeeld van blokkering af te halen!

Helaas kan ik niet bellen (heb ook 123 geen vaste telefoon bij de hand)


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is het inmiddels al gelukt? Mocht dit niet het geval zijn kun je contact opnemen via de Live chat (mocht het mogelijk zijn via en andere telefoon). Hoor het graag terug.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic