Hallo allemaal!
Wist je dat het gebruik van smartphones in Nederland in de afgelopen 2 jaar is gestegen met maar liefst 66%? De smartphone is inmiddels zo ingeburgerd in de dagelijkse gang van zaken, dat je bijna zou vergeten dat er ook mensen zijn die hier nog niet zo in thuis zijn!
Daarom wil Vodafone graag aan de slag om ervoor te zorgen dat iedereen ‘smartphone proof’ wordt. En wie kan ons daar nu beter bij helpen dan jij!
Het idee:We zijn bezig met het opzetten van een initiatief voor beginnende smartphone gebruikers waarbij we deze gebruikers bij de hand nemen. Hopelijk zal de smartphone op deze manier straks geen onbekende meer voor ze zijn! Omdat wij vinden dat jullie mening hierin heel waardevol is, willen we de opbouw en inhoud van dit programma samen met jullie vormgeven.
Hoe kun jij hier bij helpen:Het Forum zal een centrale plek krijgen binnen dit programma. Gedurende 2 weken krijg je via het Forum verschillende vraagstukken voorgelegd. Je reacties/bevindingen plaats je ook op het Forum. Hoe dit precies werkt hoor je later. Als je nog geen Forum account hebt is het belangrijk dat je deze eerst aanmaakt om mee te kunnen doen.
Om je registratie compleet te maken stuur je een privébericht naar mij. Ga naar je privéberichten inbox (te vinden onder je profielfoto aan de rechter kant) en klik op ‘Nieuw bericht’. Als je mijn alias invult bij ‘ontvanger’ dan komt je bericht in mijn inbox terecht nadat je op verzenden geklikt hebt. In het bericht moeten de volgende gegevens staan:
- Je voor- en achternaam
- Je accountnaam
- Je e-mailadres
- Je telefoonnummer
Zodra ik je bericht ontvangen heb is je registratie volledig afgerond en ontvang je een bevestiging. Je zult dan ook meer informatie ontvangen over het project en wat er van je verwacht wordt.
Ik ben benieuwd wie hier allemaal aan mee wil doen! Laten jullie in ieder geval weten wat jullie van dit initiatief vinden? Dit kan onder mijn startpost.
Power to you, Marijke