GuidoS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oppo Reno 3 pro 5g

Ik heb een Oppo Reno 3 pro 5g aangeschaft om 5g te kunnen gebruiken maar er is geen 5g netwerk zichtbaar (dekking via de kaart gecheckt).

Moet ik iets veranderen in mijn apn settings of ben ik afhankelijk van een 5g vrijgave via een software update?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Het komt zeker wel goed. Vodafone is druk bezig om elk 5G toestel toe te voegen. Aangezien het toestel nog zo nieuw is, kan het misschien even duren. 

Gelukkig heb je hier een melding gemaakt en kan een Vodafone medewerker dit doorgeven aan de juiste afdeling. Geef het even tijd ??.

In ieder geval een goed weekend!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @GuidoS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens gekeken of dit toestel al is geregistreerd voor het gebruik van 5G op het netwerk van Vodafone? Lees deze topic even door en doe een toestel controle: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-start-met-5g-in-nederland-301158#post328228

GuidoS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de tip. Het toestel staat er niet bij.

Zal wel te nieuw zijn allemaal.

Wel jammer dat het 5g zo gepromoot wordt, maar dat je er alleen gebruik van kan maken met een handje vol toestellen (welke allemaal tegen of over de 1000 euro kosten).

Zal over een tijdje wel meer worden

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Het komt zeker wel goed. Vodafone is druk bezig om elk 5G toestel toe te voegen. Aangezien het toestel nog zo nieuw is, kan het misschien even duren. 

Gelukkig heb je hier een melding gemaakt en kan een Vodafone medewerker dit doorgeven aan de juiste afdeling. Geef het even tijd ??.

In ieder geval een goed weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic