hoi
Ik heb op 19 april 2020 een vodafone next uitgevoerd
Ik ben een zakelijke klant. Vodafone next kan alleen na 4 maanden ik doe dit soms kort op elkaar.
Na 19 april duurde het een paar dagen ik had geen melding ontvangen niets dag het gereed is.
Elke keer kreeg ik te horen is door gevoerd even afwachten maar uit ervaring vandaag ge next binnen 2 dagen in huis. Me geduld raakte op en rond 25 april kreeg ik eindelijk een top top collega. Die heeft gezegd het kan pas vanaf 5 mei maar omdat ze je verkeerde informatie beloofd hebben bel ik mijn teamleider en bel je uiterlijk op tot 19.45uur zo gezegd zo gedaan hij had goed nieuws en mocht het eerder doorvoeren voor de foute informatie en verkoop van de vodafone afdeling ik was hem super dankbaar en was super blij . Na 100 telefoontjes en verschillende verhalen het lijkt erop dat veel medewerkers niet het zelfde kennis hebben in hun werk vind dat erg zwak van vodafone. 2 dagen na ons gesprek kreeg ik een simonly abnonoment in plaats van abbo met toestel. Dus ik was enorm teleurgesteld dat was rond 28 29 april.
Ik heb gebeld ja we kunnen pas annuleren na 24 uur dus netjes afgewacht ondertussen was dat vrijdag ze zei bel me zaterdag op naar rechtstreekse nummer
In afwachting belde ik op en kreeg slecht nieuws deze afdeling werkt van 09.00tot17.00 van maandag tot vrijdag dus ik was erg boos ze laten je ergens op verheuge en behandelen je als een hond vaN de ene afdeling naar de andete nu moet een zogenaamds een Case worden aangemaakt duurt ook 5 tot 10werkdagen dus alleen gesleep dus van 19 april tot 11 april geen oplossing ik ben enorm teleurgesteld in vodafone hoe ze omgaan met zulke situaties maar als er verkocht moet worden is het binnen 5 min geregeld.
Ik houd hier niet van forums schrijven aar het moet
Ik krijg geen oplossing van niks het is abnormaal
Want de goede collega heeft het binnen een halve dag geregeld maar toch mis gegaan maar als jullie willen kan het geen tien dagen nog extra wachten na alles wat er gebeurd is
Zeer slecht en cijvfer 0.0