AAA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing bestellen Vodafone Next (zakelijk)

hoi

 

Ik heb op 19 april 2020 een vodafone next uitgevoerd

Ik ben een zakelijke klant. Vodafone next kan alleen na 4 maanden ik doe dit soms kort op elkaar.

Na 19 april duurde het een paar dagen ik had geen melding ontvangen niets dag het gereed is.

Elke keer kreeg ik te horen is door gevoerd  even afwachten maar uit ervaring vandaag ge next binnen 2 dagen in huis. Me geduld raakte op en rond 25 april kreeg ik eindelijk een top top collega. Die heeft gezegd het kan pas vanaf 5 mei maar omdat ze je verkeerde informatie beloofd hebben bel ik mijn teamleider en bel je uiterlijk op tot 19.45uur zo gezegd zo gedaan hij had goed nieuws en mocht het eerder doorvoeren voor de foute informatie en verkoop van de vodafone afdeling ik was hem super dankbaar en was super blij . Na 100 telefoontjes en verschillende verhalen het lijkt erop dat veel medewerkers niet het zelfde kennis hebben in hun werk vind dat erg zwak van vodafone. 2 dagen na ons gesprek kreeg ik een simonly abnonoment in plaats van abbo met toestel. Dus ik was enorm  teleurgesteld dat was rond 28 29 april.

Ik heb gebeld ja we kunnen pas annuleren na 24 uur dus netjes afgewacht ondertussen was dat vrijdag ze zei bel me zaterdag op naar rechtstreekse nummer 

In afwachting belde ik op en kreeg slecht nieuws deze afdeling werkt van 09.00tot17.00 van maandag tot vrijdag dus ik was erg boos ze laten je ergens op verheuge en behandelen je als een hond vaN de ene afdeling naar de andete nu moet een zogenaamds een Case worden aangemaakt duurt ook 5 tot 10werkdagen dus alleen gesleep dus van 19 april tot 11 april geen oplossing ik ben enorm teleurgesteld in vodafone hoe ze omgaan met zulke situaties maar als er verkocht moet worden is het binnen 5 min geregeld.

 

Ik houd hier niet van forums schrijven aar het moet 

Ik krijg geen oplossing van niks het is abnormaal

Want de goede collega heeft het binnen een halve dag geregeld maar toch mis gegaan maar als jullie willen kan het geen tien dagen nog extra wachten na alles wat er gebeurd is

 

Zeer slecht en cijvfer 0.0

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AAA 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat klinkt niet echt geweldig vanuit Vodafone en snap dat je behoorlijk teleurgesteld bent. Wat een gedoe en wat een kastje naar de muur situatie. Het vervelende is dat dit een klanten helpen klanten Community is voor particuliere klanten. Zelf kan ik je dus niet helpen maar er komen we Vodafone medewerkers online die met je mee kunnen kijken in het systeem en misschien iets kunnen doen. Ik zeg misschien, omdat dit hier niet voor zakelijke klanten is. 

Begrijp dat je heel snel geholpen wil worden want het duurt nu wel heel erg lang en ik hoop dan ook dat er snel iemand van Vodafone online komt en je bericht leest en het in ieder geval in behandeling neemt en kan zien of die iets kan betekenen. Begrijp dat je geen community persoon bent maar je hebt gelijk om hier je verhaal te doen, het moet gewoon goed werken en bij Vodafone moeten ze dan ook zorgen dat het in orde komt. 

Ik kan alleen nog maar zeggen, heb nog even geduld tot iemand van Vodafone je bericht leest en dan zien wat daaruit komt. Vervelend natuurlijk, maar op dit moment kan ik niet zoveel (zo ie zo kan ik niets, ben ook een klant en het is ook nog zakelijk). Succes en laat je niet gek maken!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AAA 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat klinkt niet echt geweldig vanuit Vodafone en snap dat je behoorlijk teleurgesteld bent. Wat een gedoe en wat een kastje naar de muur situatie. Het vervelende is dat dit een klanten helpen klanten Community is voor particuliere klanten. Zelf kan ik je dus niet helpen maar er komen we Vodafone medewerkers online die met je mee kunnen kijken in het systeem en misschien iets kunnen doen. Ik zeg misschien, omdat dit hier niet voor zakelijke klanten is. 

Begrijp dat je heel snel geholpen wil worden want het duurt nu wel heel erg lang en ik hoop dan ook dat er snel iemand van Vodafone online komt en je bericht leest en het in ieder geval in behandeling neemt en kan zien of die iets kan betekenen. Begrijp dat je geen community persoon bent maar je hebt gelijk om hier je verhaal te doen, het moet gewoon goed werken en bij Vodafone moeten ze dan ook zorgen dat het in orde komt. 

Ik kan alleen nog maar zeggen, heb nog even geduld tot iemand van Vodafone je bericht leest en dan zien wat daaruit komt. Vervelend natuurlijk, maar op dit moment kan ik niet zoveel (zo ie zo kan ik niets, ben ook een klant en het is ook nog zakelijk). Succes en laat je niet gek maken!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @AAA 

Een warm welkom op de Vodafone Community. De reden waarom je de Community bezoekt is natuurlijk een stuk minder. Dan denk je het uiteindelijk geregeld te hebben en wordt je uiteindelijk blij gemaakt met een dooie mus zodra het een sim-only abonnement blijkt te zijn. Ik had hier met alle liefde graag dieper voor je in willen duiken, maar helaas heb ik geen toegang tot de systemen van Vodafone Business. Via deze weg kunnen wij (op dit moment) alleen particuliere klanten helpen. Ik kan dit jammer genoeg dus niet voor je regelen. Hiervoor moet je echt bij Vodafone Business zijn. Sorry!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic