Twinsel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplichting derde partij

Vanochtend kreeg ik ineens een sms van Vodafone dat ik mijzelf geabonneerd had op een service dienst genaamd Fingergames... Ik heb mijzelf nergens voor aangemeld, dit is pure oplichting... €5,- per week zou de dienst kosten. Gelukkig heeft de medewerker van Vodafone mij goed geholpen. Ik hoop dat Vodafone deze oplichters juridisch gaat aanpakken...
Dus wees alert mensen, en neem direct contact op met je provider als dit jou ook gebeurd.
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Twinsel

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent. Gelukkig heb je meteen actie ondernomen en heeft mijn collega je direct kunnen helpen!

Mocht het een volgende keer voorkomen of mochten andere klanten hier tegenaan lopen, dan kunnen de volgende stappen doorlopen worden:

  • Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten. Daarnaast kan de contentdienst stop gezet worden.
  • Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
  • Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
henkpaul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb deze ervaring. Keurig netjes afgemeld via de payinfo site.
Volgende dag het zelfde mailtje met een andere naam voor het 'service abonnement'.
Moet ik nu iedere dag deze handeling doen. Wat is dit voor bijverdienste voor Vodafone?
Voor mij is dit een reden om over te stappen naar een andere provider!!!!!!!!!!!!!
Vodafone doe hier wat aan!!!!!!!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi henkpaul

Ik kan me voorstellen dat je deze kosten niet op je rekening wilt en hiervan schrikt.
Ik raad je aan om dit ook aan te kaarten via bovenstaande link, via mail. Hierdoor kan er onderzocht worden waar het mis gaat etc.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic