Robbertroy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplader alweer stuk

Beste heer of mevrouw van Vodafone

Ik baal er van dat de oplader van mijn iPhone 5 alweer de geest heeft gegeven.
De eerste keer had ik het zelfde probleem dat hij na verloop van tijd geen goede verbinding meer maakte en continue bleef trillen en 's ochtends maar hoopte dat hij opgeladen was.
Toen heb ik bij de media markt een nieuwe gekocht.

Nu..
Een paar maand later doet zich het zelfde probleem weer voort en ben ik gaan googlen en kwam tot de conclusie dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik heb gelezen dat accessoires ook 12 maand garantie hebben. En zou ik graag een nieuwe willen ontvangen.
Ik baal er van dat dit product zo kwetsbaar is en gigantisch veel mensen dit probleem ook hebben.
Ik ben zeker weten zuinig op mijn spullen dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb het toestel sinds de releasedatum bij Vodafone online via contractverlenging besteld.
7 Reacties 7
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
zelf heb ik ook een iphone 5, laatst ook problemen met opladen. bleek bij mij aan de connector te liggen van de kabel. deze had ik schoongemaakt met een zacht gummetje zodat het koper weer mooi glimpt. wellicht heb je hetzelfde euvel?
Robbertroy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Nee het is echt dat de oplader er gewoon mee stopt.
Het is iets van binnenuit. En heeft niets met het koper te maken.
Google maar eens op "oplader iPhone 5 kapot" of een gelijkwaardige zin. Je komt vreselijk veel dingen tegen die overeenkomen met mijn probleem.
Zo kom je bijvoorbeeld ook forums van HI tegen en krijgen de mensen met deze klacht een nieuwe thuis gestuurd onder garantie.
Ik hoop dat Vodafone ook zo'n goede service heeft.
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
ik lees het idd. al eens contact opgenomen met klantenservice? ben wel benieuwd hoe ze dit oppakken met een online besteld toestel.
Robbertroy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat ga ik zeker doen ergens deze week mocht er geen response van iemand van Vodafone zelf komen op dit bericht.
Het toestel is gewoon via contractverlenging besteld op www.vodafone.nl dus ook niet via een ander kanaal.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ook op accesoires heb je uiteraard garantie hoor. Op alles met kabeltjes en stekkertjes enzo zit wel minder lang garantie dan op het apparaat zelf. De garantie op accesoires is ongeveer zes maanden, dus ik zou zsm contact opnemen.
Vervanging van accesoires is in principe geen probleem.

Ik raad je wel aan om van tevoren te testen of er met andere laders geen problemen zijn. Het komt helaas vaak voor dat mensen aangeven dat de lader kapot is en het toch het toestel is, dus vandaar dat procedure is dat een toestel vaak opgestuurd moet worden. Helaas letten veel mensen gewoon niet erg goed op bij dat soort dingen 😉

Dus, test dat nog even en geef het expliciet aan als je de klantenservice belt 🙂
Robbertroy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het testen is al gebeurt. Ik ga namelijk geen uitspraken doen voor ik niet ergens zeker van ben.
Maar dan ga ik zeker contact opnemen met de klantenservice
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik had laast zelf de oplader kapot (dat witte blokje) en was in Amsterdam. Bij de Apple Store aan het Leidseplein werd die zo voor me omgeruild. Ze moesten even het serienummer van mijn iPhone 5 hebben en ze gaven een nieuwe.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic