SuzanneBoonstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplaadsnoer en adapter doorgebrand. Valt dit onder garantie?

Ik heb nu sinds januari mijn nieuwe iphone geleverd met oplaad snoer. Nu is terwijl mijn telefoon aan het opladen was ineens mijn snoer doorgebrand. (Telefoon niet oververhit)

adapter en snoer helemaal aan diggelen. Nu vroeg ik mij af. Valt dit onder garantie? 

3 Reacties 3
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Dat moet flink schrikken zijn geweest @SuzanneBoonstra toen je merkte dat de oplaadkabel van je telefoon doorgebrand was! Goed dat je dit hier deelt, welkom op de Vodafone Community.  Je hebt op je toestel 2 jaar garantie dus mijn advies is om langs te gaan bij één van onze Vodafone winkels bij jou in de buurt of gebruik te maken van het online formulier om de schade te melden. Hopelijk ben je snel weer voorzien van een nieuwe kabel / adapter en kun je weer probleemloos je toestel opladen. We horen het graag als het gelukt is of als je nog ergens tegenaan loopt waar wij je bij kunnen helpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Heb je, naast het gebruik van een origineel Apple oplaadsnoer, ook een origineel adapter gebruikt? Bij nieuwe iPhones worden geen adapters meer geleverd en dan gebruiken mensen al snel een andere adapter, die niet van Apple is. Het probleem is dan dat je telefoon geen informatie kan verstrekken aan je originele Apple adapter. 

Neem daarom, mocht je echt het originele Apple adapter hebben gebruikt, deze mee naar de winkel met een aankoopbewijs. Het kan zijn dan je andere merken oplaad spul hebt gekocht bij Vodafone, daarmee moet je dan echt naar de winkel. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 12Likes

Hi @SuzanneBoonstra!

We hebben al een tijdje niks meer gehoord! Wat heb je uiteindelijk gedaan om het op te lossen? Had je ook nog de reactie van @Energieboy gezien toevallig? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic