Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik heb abuis De Belastingdienst geblokkeerd. Na het inloggen via DigiD hoor ik wel 'n piepje dat er een sms-je is binnengekomen maar het zes-nummerige getal dat ik moet invullen zie ik niet. Ik kwam daar echter achter als ik naar de zwarte lijst raadpleegde.
Vraag: hoe deblokkeer ik een en ander?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy: Bedankt voor je reactie. Ik kan niet eerder dan morgen kijken of - hetgeen jij als advies geeft - helpt. Ik laat je dat asap weten.
Grt JvU
Hoi @JanVanUtrecht
Zoek even op internet via Google naar: deblokkeren nummer (en dan je toestel naam). Dan krijg je zeker en vast meer informatie over hoe je een nummer weer kan deblokkeren. Want ik ga er vanuit dat dit alleen in je toestel is gebeurd.
Energieboy: Bedankt voor je reactie. Ik kan niet eerder dan morgen kijken of - hetgeen jij als advies geeft - helpt. Ik laat je dat asap weten.
Grt JvU
Energieboy:
Bedankt alles werkt weer. Ik begrijp alleen niet hoe het komt dat ik de belastingdienst heb weten te blokkeren. Eind goed, Al goed.
JvU
Super om te horen dat het weer werkt @JanVanUtrecht! Top gedaan @Energieboy !
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...