BoscoYuen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgewaardeerde tegoed staat niet op

Hoi,

 

Mijn zoon heeft sinds kort een prepaid simkaart. Gisteren heb ik voor hem 5euro tegoed opgewaardeerd.

Vandaag heb ik zijn account geregistreerd en ik zie meteen dat hij de 5euro tegoed gratis heeft gekregen. Maar ik kan mijn opgewaardeerde 5euro niet zien. Zijn tegoed zou moeten zijn €10. Hij ging gisteren wel even met zijn mobiel naar buiten. Is het tegoed van €5 euro al op? Aangezien het een prepaid kaart is, kan ik zijn echte verbruik niet zien.

 

Bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @BoscoYuen
Super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat er in totaal € 10,00 is opgewaardeerd. Dit bestaat uit een opwaardering van € 5,- en de registratiebonus van € 5,-. Op dit moment staat er nog een tegoed van € 5,-. Op basis van het verbruik zie ik dat een bedrag van € 5,- is opgegaan aan het verbruik op mobiele data. Dit was op 9 november rond een uurtje of 13:00. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @BoscoYuen, goedemorgen!

Laten we dit even dubbelchecken! Wil je voor mij jouw Community profiel aanvullen met jouw adresgegevens en het mobiele nummer waar het om gaat? Dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen.

BoscoYuen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

ik heb mijn gegevens ingevuld.

 

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @BoscoYuen
Super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat er in totaal € 10,00 is opgewaardeerd. Dit bestaat uit een opwaardering van € 5,- en de registratiebonus van € 5,-. Op dit moment staat er nog een tegoed van € 5,-. Op basis van het verbruik zie ik dat een bedrag van € 5,- is opgegaan aan het verbruik op mobiele data. Dit was op 9 november rond een uurtje of 13:00. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic