FatimaZohraZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgewaardeerd maar prepaid tegoed niet bijgeschreven

Hallo,
Ik heb een uur geleden opgewaardeerd via de site, er is wel 10 euro van mijn rekening afgeschreven maar ik kreeg te zien dat door een technische storing mijn opdracht niet verwerkt kon worden en dat ik et nog een keer moest proberen terwijl het wel al van me rekening is afgeschreven?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @FatimaZohraZ

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk onhandig is. Vervelend dat je tegoed niet direct is bijgeschreven. Houd er in ieder geval rekening mee dat het een uur kan duren voordat het tegoed is bijgeschreven. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met dit gratis nummer: 0800 8005. Hier kunnen ze je verder helpen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @FatimaZohraZ

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk onhandig is. Vervelend dat je tegoed niet direct is bijgeschreven. Houd er in ieder geval rekening mee dat het een uur kan duren voordat het tegoed is bijgeschreven. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met dit gratis nummer: 0800 8005. Hier kunnen ze je verder helpen.
suohol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 29-03 waardeer ik op met €20 en heb €5 verbruikt tot nu. Nu wil ik weer €5 gebruiken en wordt er gezegt dat ik maar €0,073 tegoed heb. Waar is de rest van mijn geld??????
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is inderdaad een beetje mysterieus. Via het forum kunnen we helaas niet zien waar je tegoed aan op is gegaan. Neem daarvoor contact op met 1201 of via Facebook of Twitter. Met jouw gegevens kunnen ze dan een en ander voor je nakijken.
Marver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs een prepaid simkaart aangeschaft.
Na registratie, wat overigens niet zo makkelijk is met een ipad, zou ik een bonus ontvangen van €12,50 na de eerste keer opwaarderen.
Dit alles is volgens de instructie gebeurd, maar helaas tot heden geen bonus. De opwaardering was ongeveer 2 weken geleden, dus mijn geduld is nu wel genoeg op de proef gesteld.
Wat te doen ???

Martien
rvdn

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vanavond heb ik mijn prepaid proberen op te waarderen. bij de eerste ideal betaling kreeg ik een melding dat het niet gdlukt was afteschrijven. Hiervoor kwam wel sms met referentie 6497795 binnen.Vervolgens nov een keer geprobeerd met ideal eenmalig. Toen werd mijn beltegoed wel bijgeschreven op mijn mobiele telefoon. nu check ik mijn bankrekening.Er is wel 2x beltegoed afgeschreven, en dus maar 1x bijgeschrevdn Wanneer ontvang ik ds tweede bijschrijving?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @rvdn

Soms kan er wat vertraging in zitten. Heb je het tegoed ondertussen ontvangen of staat het er nog niet bij?
amigo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 27-08-2014 een Free Sim kaart ontvangen en opgewaardeerd met € 10.00. En een account aangemaakt.
Zou dan eenmalig € 5.00 beltegoed ontvangen. tot op heden niets ontvangen??
gr. Bèr
hjvdb@live.nl
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic