Guust01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgewaardeerd maar prepaid tegoed niet bijgeschreven

Op 16 mei 2014 heb ik het beltegoed van mijn vrouw met € 10,00 opgewaardeerd.
Vandaag, 13 juni 2014, krijgt zij de melding van Vodafone dat haar beltgoed in de nacht van 14 juni 2014 verloopt, tenzij zij opnieuw opwaardeert.
Wat is dit voor onzin?
Is een opwaardereing bij Vodafone tegenwoordig nog geen eens 1 maand geldig?
Wil je met een medewerker bellen dan vraagt Vodafone € 0,45 per minuut, ook een manier om het opwaardeerbedrag te laten verdampen.
Kan Vodafone mij uitleggen waarom een nieuw beltegoed binnen een maand niet meer geldig is?
En, kan Vodafone mij vertellen wat voor soort service zij met deze actie leveren?
Of eerder gezegd, geen service.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Guust01

Onze klantenservice kost €0,45 per gesprek, niet per minuut. Ook zijn er diverse gratis methoden om de klantenservice te spreken. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Neem in ieder geval contact op met de klantenservice want via het forum kunnen we je hier niet mee helpen.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic