Hoi
LLVV Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Bedankt voor het doorgeven, een moderator zal je bericht zien en deze dan aan de betreffende afdeling doorsturen. Wat er mis is, geen idee, want bij mij werkt het wel met iPhone X. Het is wel heel vreemd dat het dan bij een 6 of 8 niet werkt. Heb de meldingen ook gelezen op de pagina van iTunes en wat je zegt, er zijn meer mensen die er last van hebben. Ik hoop dan ook dat Vodafone dit probleem snel oplost, heb nog even geduld.
Via je internet browser kan je natuurlijk ook inloggen via
My Vodafone. Dit wist je natuurlijk al wel, maar ik zeg het toch even voor de zekerheid
🙂Nogmaals dank voor het melden en een fijne dag!
PS: ik heb zelf in de app, omdat ik er wel in kan, een feedback gegeven aan de juiste afdeling. Laten we hopen dat die het snel oppakken en er iets mee kunnen doen. Mocht je ook de feedback button zien, ook als je niet kan inloggen, doe dan hetzelfde. Deze button staat rechts boven in beeld met 24/7 of anders met een ? (vraagteken). Als het niet lukt, geen probleem, ik heb dus al een melding gemaakt en hoop dat een moderator dit ook nog even kan doen.