Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.
Steven wrote:
Zo makkelijk gaat het helaas niet Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.
Vodafone wrote:
Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed
Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.