Steven afgelopen maand heeft het 2 weken geduurd voordat ik er achter kwam dat in mijn blox beperkt internet uit kon zetten, omdat dit eerst werd afgeraden! Er gerechten vervolgens een bericht dat het nog niet opgelost was en dat een kleine groep er nog last van had, waaronder ik, en dat deze groep door vodafone benadert zou worden.. Na een week heb ik zelf maar weer eens contact opgenomen en lukte het iemand om de boel te resetten waardoor mijn bundel zichtbaar werd, deze liep echter niet af! Op 1 september begon het hele verhaal weer opnieuw, bundel weer op 0 snelheid naar 64kb. Ik weer contact gezocht, en krijg te horen dat dit een nieuwe storing is! En wederom de blox beperkt internet maar weer uit gezet, waardoor de snelheid weer op orde is. Maar in de app staat nog steeds 0 mb. Maar tot nu toe heeft vodafone mij zelf nooit benadert, en leef ik in onwetendheid of ze mij nu wel of niet gaan benaderen, of de storing nu wel of niet is opgelost, en ik verwacht van vodafone, en heb dit al meerdere keren aangegeven, dat zeker nu het zelfde weer gebeurt vodafone dit wel ergens kan melden zodat mensen zien dat vodafone er mee bezig is ipv een laatste update van 3 weken terug!