Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
111 Reacties 111
FlyingDutchman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Werkt nog steeds niet. Deze storing had ik eerder vorige maand ook al een week. Internet via 4g werkt niet als je red Together tegoed op nul staat. Zou graag weten wanneer dit echt opgelost is en welke compensatie vodafone gaat geven?
FlyingDutchman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vodafone wrote:
UPDATE 8 augustus 17:00 uur

Het bundeltegoed en het verbruik van je Red Together abonnement is weer correct zichtbaar in My Vodafone. Mocht je toch nog een verkeerde weergave zien, dan wordt dit later op de avond rechtgezet. De weergave van het tegoed en verbruik in My Vodafone van de overige abonnementen staat ook weer goed.



onjuist, de storing is er nog steeds!!!
FlyingDutchman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zojuist Vodafone gesproken, storing is nog niet verholpen. Het systeem denkt dat je bundel op is en zet je op lage snelheid (3g). Je moet je internet blox uitzetten om toch weer 4g te kunnen gebruiken. De kosten worden gecorrigeerd.
AriedeBeuker

Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
De software moest weer eens worden "verbeterd".
(Lees: Er moest weer wat geld weggesluisd worden naar de ontwikkelaar van een nieuw software-systeem...)

"If it ain't broke, don't fix it..."
Natascha1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen week overgegaan naar Red Together, niemand heeft mij helaas verteld over een storing, anders had ik het natuurlijk niet gedaan. 2 pubers in huis die in de stress zijn omdat ze niets kunnen doen op hun werk of als ze buiten zijn.

Ik snap dat er wel eens een keer een storing kan zijn, maar deze duurt blijkbaar al een aantal dagen. En vind het kwalijk dat ik van een normaal abonnement naar Together ben gegaan en niemand gemeld heeft dat er een storing is. Nu is er ook nog eens een extra blox aangezet van 20 gig, terwijl wij dat niet hebben gedaan.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt en eventuele compensatie aangezien iedereen toch moet betalen voor je abonnement , een dag is nog wel acceptabel maar 9 dagen is toch wel een beetje te lang.
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
UPDATE 9 augustus 13:30 uur

We zijn nog steeds zeer zorgvuldig bezig om de weergave van de Red Together informatie in My Vodafone te corrigeren. Door deze zorgvuldigheid gaat het langzamer dan verwacht en is de storing nog steeds niet voor al onze klanten opgelost. Dit betreft echter nog maar een kleine groep klanten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de tegenstrijdige berichten. Zodra de informatie in My Vodafone ook voor deze laatste groep ook rechtgezet is, plaatsen we weer een update.
daveytje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog steeds 480gb bij mijn red together ipv 160gb. Benieuwd hoelang het nog duurt.
enitrauw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb momenteel ook nog steeds verkeerde info, bundel blijft op 0 staan en kosten buiten de bundel zouden al meer dan 134 euro zijn. Voor mij is dit al de 3e maand op rij dat dit gebeurt, ben vorige maanden al 2x naar een Vodafone winkel geweest om het te laten corrigeren (kosten werden toen achteraf gecrediteerd ). Ben benieuwd wanneer het eindelijk opgelost wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
enitrauw Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
enitrauw als het goed is, kun je de bundel inzien.
iHansz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog steeds een verkeerd totaal in de App. Hier zou dus 160 GB moeten staan. Wordt er beetje moedeloos van, want of heb helemaal geen Te goed in de App of Te goed is verkeerd of helemaal internet... ?

FlyingDutchman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Red together werkt Bij mij nog steeds niets. Inmiddels een week. Het zou toch zo moeten zijn dat ik nu van dit contract af kan. Vodafone levert niet, althans een product dat niet werkt. Daarnee is Vodafone in gebreken en blijft in gebreke.
Kan ik de overeenkomst op grond daarvan ontbinden?
Rai ssa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goeiemorgen,

Hier ook nog steeds problemen. Geen tegoed in pot en traag internet. Al een dag of 10. Duurt nu wel heel erg lang. Gaan jullie dit op een of andere manier compenseren naar de klanten toe. Niet echt waar voor je geld op deze manier.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
FlyingDutchman Rai ssa iHansz
Ik heb jullie een prive bericht gestuurd. Ik kijk het graag voor jullie na!
JanRM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Gister kreeg ik een sms dat ik al 80 euro over mijn bundel zat. Ik heb Red Together 160gb en die staat op 0.
Als ik terug kijk vanaf wanneer ik over mijn bundel ben gegaan is dat in het eerste half uur van mijn nieuwe maand al gebeurd
Ik dacht een leuke abbo hebben afgesloten voor mijn gezin maar ben er nu al klaar mee.
Zou graag willen weten hoe jullie dit op gaan lossen Vodafone??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JanRM

Sinds begin deze maand ervaren wij helaas een storing met de tegoeden.
Ik heb je een privebericht gestuurd zodat ik er in ieder geval voor kan zorgen dat je het tegoed inziet.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses.
dickvr

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels geeft de app alweer een tijdje goed aan gelukkig, maar...
ik krijg net een mail van Vodafone dat ik geen recht heb op teruggave
ik heb met een gezin van vijf man van vrijdag tot maandag het met 64kbps moeten doen en helemaal geen compensatie ?
Hier begrijp ik helemaal niets van
tijd voor een andere provider misschien ?
S.noordman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost, of weer terug! Sinds gister wederom 0 mb data en door de Blox beperkt internet 64 kb internet snelheid. Om dit op te lossen zul je blox beperkt internet uit moeten zetten, je telefoon 10 minuten uit en vervolgens weer aan. En dan is het maar weer afwachten tot vosafo e de storing heeft opgelost!
Sokol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb last van een vergelijkbaar /gerelateerd probleem.
Ik heb een Start L abonnement met een bundel "1+1 GB Extra Data".
Op 1 september ben ik op vakantie (in Polen) en controleer ik mijn tegoed voor de nieuwe maand:
1,9 GB (van de 3,0 GB)

Verbruik:
1,1 GB
Tijd 00:05
Land:POL

van de 3,0 GB heb ik ogenschijnlijk al 1,1 GB in de eerste 5 minuten van de maand verbruikt!

Als ik echter kijk naar het gegevensverbruik op mijn toestel, is dat slechts 104 MB.

Ik neem aan dat dit nog steeds dezelfde storing betreft.
Kan dit worden verholpen EN rechtgezet?
Sokol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels via de "telefoon centrale" (voor klanten bellend vanuit het buitenland)
is mijn probleem naar volle tevredenheid verholpen. Hartelijk dank.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic