Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
111 Reacties 111
Vos71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer even je toestel te herstarten, ik had ook geen dataverbinding meer behalve de 64 maar ik zag in een respons op twitter vanuit vodafone dat de 64 limiet moet verwijderd zijn na een restart. De app blijft wel fouten informatie aangeven.
Ik was gisterenmiddag al bezig hiermee maar kreeg alleen vannacht 2 keer antwoord dat het niet zo mooi was en of ik mijn gegevens kon doorgeven. Daarna was het stil. Communicatie is wel goed voor een telecombedrijf.:triumph:
rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Onieuw opstarten heb ik al een paar keer geprobeerd maar levert totaal geen verbetering op.
DjZiggy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij speelt de storing helemaal niet vanaf vanavond, maar vanaf 1 augustus. Geen nieuwe data pot is dus automatisch 64kb/s. Aangezien dit nu meer dan 3 dagen speelt verwacht ik compensatie op mijn factuur. En niet in dubbele data oid. de 160gb krijg ik toch niet op.
stakie75

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
DjZiggy wrote:
Volgens mij speelt de storing helemaal niet vanaf vanavond, maar vanaf 1 augustus. Geen nieuwe data pot is dus automatisch 64kb/s. Aangezien dit nu meer dan 3 dagen speelt verwacht ik compensatie op mijn factuur. En niet in dubbele data oid. de 160gb krijg ik toch niet op.

Helemaal mee eens. Compensatie in de vorm van geld en niet data.
dewildbert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben ook dezelfde problemen. Traag 4G en o tegoed op 160 GB red together abonnement. SVP snel oplossen!
Edwin Westenber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dewildbert wrote:
Wij hebben ook dezelfde problemen. Traag 4G en o tegoed op 160 GB red together abonnement. SVP snel oplossen!


Zojuist eindelijk contact gehad via 1201 en heb nu weer snel internet. De app weergave is nog niet juist en staat nog op 0 MB, maar het werkt weer. Beste dus ff contact opnemen.
RubyRed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Herstarten is geen oplossing, ben al sinds zaterdag teruggeschroefd. Wanneer gaat dit weer werken, ik moet namelijk ook mijn werk doen en dat gaat zo echt niet, ben nu al een weekend kwijt .... graag even reageren op DM via Twitter etc waar jullie wel bereikbaar zouden moeten zijn en ook niet op reageren. Communicatie is niet echt optimaal zo!
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Laatste update 5 augustus 10.00 uur

Als je je toestel (of de toestellen) uit- en aanzet, dan werkt internet weer normaal en snel. De eventuele onterechte kosten die je buiten de bundel ziet, crediteren we automatisch. Mocht dat niet zo zijn, stuur ons dan even een berichtje via Facebook of Twitter, dan maken we dit voor je in orde.
We zijn ook hard aan het werk om de weergave van het tegoed in My Vodafone weer goed te zetten. Het kan dus zijn dat dit nog niet klopt.
dwikkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb opnieuw opgestart, toestel uit gezet, aan gezet, helpt allemaal niks. Internet wordt nog steeds geknepen. Betreft een Red Connect abonnement, waarvan we er zakelijk 12 hebben.
19Frank64

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vodafone weten jullie ook dat er mensen zijn die en geen facebook en geen twitter gebruiken en daarom dus vodafone voor hen NIET TE BEREIKEN valt ik ben bv zo iemand ik zit in het buitenland life chat en Vodafone tel. Nr werken werken ook niet!!!! Communicatie 0.0 dus
jullie willen de grootste en de beste zijn .... show us wat jullie waard kunnen zijn!
Reggie69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Niks helemaal niks, geen sms geen, Facebook bericht dus helemaal geen reactie van Vodafone, al vanaf donderdag geen bereik en 0 Gb zelfs op dit forum komt geen reactie echt slecht , ook wij willen niet nog is dubbele data als compensatie 160 Gb is voor 3 man genoeg, rectificatie op de factuur graag
edwinsnoep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals velen heb ik hetzelfde probleem 0 Gb op Red Together. Echter bij mij begon het al begin Juli. Het heeft 4 dagen weer gewerkt en nu is het weer foute boel. Ik heb een incident nummer bij support 8834179 (een maand nu !!). Heb er echter nog steeds geen bericht gehad dat er iets aan gedaan is.. Iedereen wijst maar naar support.. heel frustrerend..
dwikkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er wordt vaak verwezen naar Red Together en problemen daarmee, maat het betreft waarschijnlijk alle abonnementen met data delen. Wij hebben er in ieder geval last van met Red Select, Red Connect en Red Essential
Robvh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al meer als een maand aan het klooien heb nu een rekening gehad van 260 euro voor gebruik buiten mijn databundel ze hebben de eerste rekening gecrediteerd nadat ik er wel zelf achteraan ben moeten gaan daarna weer meer als twee honderd euro open staan voor te veel gebruikte data. Ze beloven ook dat te regelen als de nieuwe rekening komt maar wel eerst afschrijven en dan terug storten

wat betreft de data in de app staat bij mij ook weer 0gb word er langzaam moedeloos mijn vrouw en dochter klagen ook dat het internet veelbetekenend traag is. Ik ben al aan het kijken waarbij terecht kan met mijn nummers want als hier geen goede oplossing voor komt dan vertrek ik toch mooi bij Vodafone
ErHa53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben hetzelfde probleem. Red together met 80GB teruggezet naar 0GB en in 3 dagen al 10 euro data kosten buiten de bundel. Ik heb net Vodafone gebeld en de verzekering gekregen dat dit storing gerelateerd is en zodra de storing verholpen is de verbruikskosten gecorrigeerd worden. Mocht dit niet voor de nieuwe factuur plaatsvinden dan contact opnemen met Vodafone (1201) waarna het teveel gefactureerde bedrag direct gecrediteerd wordt. Jammer dat dit in de vakantie periode gebeurt wanneer goed inzicht in je bundel en verbruik voor veel mensen extra belangrijk is.
Apollo1959

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ineens een bundel van 160Gb ipv 80Gb
ErHa53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Apollo1959 wrote:
Ik heb ineens een bundel van 160Gb ipv 80Gb


Hi, kan morgen weer weg zijn. Ik heb net zelf ook even gekeken en...... ik heb ook 160GB en een voor mijn doen een erg hoog data verbruikt in 5 dagen. Waarschijnlijk zijn beide verdubbelt. :sunglasses:
19Frank64

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
He he het doet t weer...... nu de vraag voor hoe lang.
Het blijft jammer dat Vodafone nergens op reageert!
Gemiste kans zou ik zeggen.

Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu werkt het weergeven van het tegoed helemaal niet meer.
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
UPDATE 8 augustus 17:00 uur

Het bundeltegoed en het verbruik van je Red Together abonnement is, voor het grootste gedeelte van onze klanten, weer correct zichtbaar in My Vodafone. Mocht je toch nog een verkeerde weergave zien, dan wordt dit later op de avond rechtgezet. De weergave van het tegoed en verbruik in My Vodafone van de overige abonnementen staat ook weer goed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic