Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
111 Reacties 111
Edwin Westenber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier hetzelfde probleem. 3 dgn geleden nog 158 gig in de gezamelijke datapot en nu o. Zie ook dat er nu buiten de bundel kosten zijn. Dit duurt veel te lang en neem aan dat dit gecompenseerd gaat worden. Extra kosten ga ik zwz niet betalen, dan ben ik onmiddelijk weg bij Vodafone.
Silletje70

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.

Of dat echt een oplossing is weet ik niet. Sta nu 52 minuten in de wacht. En de chat is niet beschikbaar.
En ondertussen hebben mijn kinderen vanuit het buitenland al meer dan 100Euro verbruikt en staat de teller op 0 van 0 mb beschikbaar. Neem aan dat ik daar geen rekening van krijg. Heb 160 gigabite en ga dus niet betalen.
Nu al 54 minuten.....
Vos71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom zet Vodafone het gewoon niet open voor alle red abonnemente. Zelf ook melding gemaakt via twitter en Facebook en er gebeurt niets. Misschien ook maar niet meer de reclames uitzenden van formule 1 kijken waar je ook bent.
LvH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.

Heeft inderdaad geen zin, eerste keer na een half uur er uit gegooid, tweede keer na één uur in de wacht het maar opgegeven , nu voor de derde keer nog maar even proberen. Chat vanuit Vodafone kan niet gestart worden, vanwege drukte oid. ?.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We proberen zo snel mogelijk iedereen te helpen en ervoor zorgen dat het issue opgelost is. Het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Door de drukte duurt het helaas langer. Mijn excuses voor het ongemak.
Doc74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in mijn databundel 0 van de 0 GB gebruikt volgens mijn tegoed. Terwijl ik een Red Together abonnement van 80 GB heb. Hierdoor kan ik ook niet meer 4G internetten. Dat is al de hele dag. Hoe lang gaat dat duren?
Ik heb geen facebook of twitter, dus ik kan het niet op die manier vragen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan mag je een chat starten Doc74 of bellen met 1201. Door drukte kan het zijn dat je er niet door komt. Probeer het dan later nog een keer.
Edwin Westenber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een zooitje! Bellen is zinloos, geen reactie op Twitter... Ben er wel klaar mee. Spijt dat ik ben overgestapt van T Mobile. Dagenlang dit gepruts is echt veel te lang.
Flugel1983

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Zo makkelijk gaat het helaas niet Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.


Stefan boot
Gerrie2013

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ook hier in Zweden last van dit Issue. Geen data in red together en red together extra. Heb nog 0 van 0 mb beschikbaar, terwijl ik 160gb heb.
Hoe kan ik dit herstellen?

groet
LvH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na 3x bellen vanmorgen en er niet doorheen te kunnen komen, de vraag of Vodafone nog van plan is om dit voor alle abonnee houders vandaag nog op te gaan lossen? Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee om in het buitenland en al meer dan 12 uur zonder data te zitten. Hoor het graag.
Klok99

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit ook met de storing van vodafone. Bundel van 160 naar 0. Heb vodafone op allerlei sociale media proberen te bereiken maar er wordt nergens op gereageerd. Vind dit toch een hele slechte zaak. Snap dat er af en toe iets fout kan gaan maar dat je dan nergens op reageert vind ik slecht. Lees ook dat je je gegevens op kan sturen via persoonlijk bericht en dat er dan een reset plaats kan vinden. Heb ik aangevraagd via Twitter en Messenger maar nog niks gehoord.
stakie75

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ergste van alles is dat Steven elke keer aangeeft dat je via social media of chat contact moet zoeken. Zeg dan gewoon dat dat geen nut heeft. Er reageert niemand op je twitter/FB bericht. Chat is dicht ivm drukte en telefonisch zit je uren in de wacht als je al zover komt. Ben eerlijk en geef aan dat Vodafone GRUWELIJK zit te klooien over de rug van de abonnees en dat niemand een idee geeft wanneer het werkt. Verder neem ik aan dat de kosten zoals nu vermeld in de app meteen verdwijnen wanneer de tegoeden weer juist staan.
Ipke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen paar maanden veel last dat de app het niet doet en zich zelf automatisch afsluit..
Kirsten0172

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom we een privé bericht moeten sturen via welk kanaal dan ook. Wordt het probleem dan pas opgelost? Wat als ik dat niet doe of niet weet dat je dat moet doen? Heb ik volgende week dan nog traag internet? Kom op, jullie weten heel goed om welke abonnementen het gaat.
Snap best dat jullie je best doen om het op te lossen, maar dit is wel een beetje chaos creëren.
Kunnen jullie aangeven hoelang het nog duurt? Mijn dochter in het buitenland zit echt wel om het hand.
Sjoerdjo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983


Heb ik gedaan. Helaas 0,0 reactie! Ook na 40 minuten in de wacht te hebben gezeten bij 1201 heb ik opgehangen.

Ik betaal €120 per maand voor 2 nummers. Dit weekend zat ik voor zaken in Gent en heb niets aan dit dure abonnement gehad. Krijgen we deze 3 dagen van ellende nog vergoed?
Sjoerdjo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.


Ik snap je oproep niet. Noch via Twitter of Facebook komt er een reactie. De telefoon wordt niet opgenomen, je zit uren in de wachtrij. Waarom vraag je mensen om contact op te nemen als dat alleen maar tot nog meer teleurstellingen leidt?
Sarina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone wrote:
Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed
Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.

Ik heb ook red together en staat ook 0 mb tegoed, waardoor snelheid maar 64 kb is terwijl ik op 1 augustus 160gb had moeten krijgen! Maar die storing is verdorie nu al 4 dagen zo, hebben jullie geen goede ict,ers meer om dit op te lossen??? Verwacht wel financieele compensatie net 3 weken abbo en nu al ellende op de camping met internet?
Edwin Westenber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een service, nooit geen abbo meer bij deze amateurs.
rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook nog steeds problemen. De app geeft nog steeds aan dat alles opgebruikt is en de snelheid is beperkt tot 64 kbs. Heel fijn als je voor je werk als ZZP-er afhankelijk bent van je telefoon en een goede dataverbinding 😞
Probleem is inderdaad dat er geen enkele info komt van Vodafone. Niet op de site, niet op Twitter en ook niet op het forum van bijvoorbeeld Steven.

Dit begint nu echt een puntje te worden om mij maar een zachtjes uit te drukken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic