Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
111 Reacties 111
Flugel1983

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Zo makkelijk gaat het helaas niet Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.

Heb ik ook gedaan maar daar duurt het dagen op reactie. En jullie geven aan in de melding dat we gewoon data kunnen gebruiken maar daar is niks van waar!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je mij je Facebook/ Twitter user naam doorgeven via een privébericht? Dan zoek ik je bericht erbij Flugel1983
GerardNSX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geprobeerd via chat jullie te bereiken, maar die schijnt het te druk te hebben. Volgens mij hebben jullie de chat in het weekend afgesloten! Vervolgens via messenger van FB, word ik gekoppeld aan de Duitse Vodafone helpesk die trouwens wel direct reageerde, maar mij natuurlijk niet kon helpen.
Sebomax

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ook wij ervaren hetzelfde probleem heb mijn zoon vanmorgen onterecht beschuldigd van het opmaken van onze gedeelde 160 GB ben eens benieuwd hoe ze ons gaan compenseren super waardeloos ? kortom kom maar op vodafone kijken wat jullie te bieden hebben......
Hilmar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983


Gedaan via twitter. Heb ook mijn handle doorgegeven via een privebericht.
dickvr

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem
gezin van 5, 320 gb tegoed en vanaf 2aug beperkt internet (64 kbps) omdat het tegoed op is...
Lars Provoost

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983

Wij zitten op Corsica en 64kb is helemaal ruk, idd ook een red together abonnement, kan jij ons helpen?
Spookyjr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zoek even uit of je de 64kbps uit gezet kan worden tot nader onderzoek ik en vele andere worden er niet vrolijk van en zeker in de huidige tijd, ik moet nu weer kaart lezen omdat navigatie gewoon niet te doen is zo slecht!!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mag ik jullie verzoeken om een bericht aan Vodafone NL via Facebook of Twitter te sturen. We pakken vanzelf het bericht op. Normaal krijg je binnen een uur een reactie. Echter door drukte kan het langer duren.

Het is niet de bedoeling dat jullie mij een prive bericht sturen tenzij ik je noem en er om vraag.
Dit is omdat ik op dit moment de berichten oppak via Facebook en Twitter. Hierdoor lees ik de berichten hier te laat Spookyjr hilmarbrink Ksmits
Kirsten0172

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn dochter is in het buitenland. Waardeloos dat ze nu slecht internet heeft! Daarvoor hebben we nu juist een red together abo.
Hilmar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels contact gekregen via twitter. Er werd mij gevraagd om een berg gegevens (adres, telefoon, geboortedatum, laatste cijfers van rekeningnummer) via twitter DM door te sturen. ik vertrouw er maar op dat @VodafoneNL legitiem is...
Wilhelm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig ben ik niet de enige, hier hetzelfde probleem.

Sinds 1 augustus geen databundel meer bij ons red together abonnement. Ik ga er natuurlijk van uit dat vodafone de storing netjes oplost en dat het dan gewoon weer werkt... Het duurt wel wat lang want het is al sinds 1 augustus.

Helaas zie ik echter ook dat er data buiten de bundel gebruikt is (logisch met een bundel van 0 GB). Dat gaat neem ik aan ook netjes opgelost worden.

Aanvullend: in de vodafone app wordt bij het red together abonnement alleen nog maar de databundel weergegeven en niet meer de belminuten en SMSjes en zo. Heel onhandig. Ik neem aan dat dat een foutje in de app is?

Hopelijk wordt het allemaal snel en netjes opgelost. Alvast dank.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hilmar ik heb je bericht gelezen en opgepakt

Op dit moment ervaren wij problemen met de tegoeden (weergave) en het gebruik van het Red Together abonnement.
IK raad iedereen aan om ons even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter zodat we het vanuit daar kunnen oppakken.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!
Wilhelm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven, dat is wat lastig want ik heb geen Facebook en ook geen Twitter...
PrinsenRE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier zelfde probleem met Red Together op ons vakantie en thuis adres( hoor ik van mijn dochter)...hoop dat er zsm een oplossing komt
Hilmar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn probleem is inmiddels verholpen. Bedankt voor de snelle reactie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien je geen Twitter of Facebook hebt, mag er natuurlijk een chat gestart worden of kun je bellen met 1201 / 0800-0094.
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Storing van het niet goed weergeven van de tegoeden geldt niet alleen voor Red Together. Ook voor de gewone Red abbo's staan de tegoeden niet goed in de app. Heb 30 GB tegoed. Volgens de app maar 500 mb verbruikt, terwijl de telefoon ruim 2 GB aangeeft. Dit alles na 1 augustus.
RemcoV85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik zit nu al ruim 3 kwartier aan de lijn om 1 van jullie medewerkers te kunnen spreken. Daarnaast heb ik om 12.28 nog een bericht gestuurd op facebook met de account naam Remco Veraart.
Dit is ondertussen al de 2x dat het mis gaat. Een paar maanden geleden was dit ook al het geval.

Hoe ver staat het nu ervoor? Aangezien ik zo weg moet en mijn route apps moet gaan gebruiken die het niet doen op de trage kb verbinding.

Met vriendelijke groet,
Remco Veraart
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We pakken de berichten zo snel mogelijk op RemcoV85
Dit zal op volgorde gebeuren. Door de drukte kan het zijn dat je langer moet wachten. Mijn excuses daarvoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic