Opgelost! Ga naar oplossing.
GerardNSX wrote:
In mijn app staat ook 0 gb. Ik heb een Red Together abonnement. De internetsnelheid is ook teruggeschroefd naar 64kbps. Volgens mij is dit al vanaf 1 augustus.
Steven wrote:
Hi all, helaas heb ik nog geen update! Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983
IngeRHG wrote:Steven wrote:Heb ik gister al gedaan via messenger, Steven. Maar mijn bericht is nog steeds niet gelezen! En de chat is niet bereikbaar, “te druk”....
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983
Steven wrote:
Steven wrote:
Klopt, het is vrij druk! Waardoor er een achterstand is IngeRHG.
Kun je mij anders even via een privébericht je account naam geven. Dan kan ik het bericht erbij zoeken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.