Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
UPDATE 9 augustus 13:30 uur

We zijn nog steeds zeer zorgvuldig bezig om de weergave van de Red Together informatie in My Vodafone te corrigeren. Door deze zorgvuldigheid gaat het langzamer dan verwacht en is de storing nog steeds niet voor al onze klanten opgelost. Dit betreft echter nog maar een kleine groep klanten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de tegenstrijdige berichten. Zodra de informatie in My Vodafone ook voor deze laatste groep ook rechtgezet is, plaatsen we weer een update.

Bekijk in context

111 Reacties 111
GerardNSX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In mijn app staat ook 0 gb. Ik heb een Red Together abonnement. De internetsnelheid is ook teruggeschroefd naar 64kbps. Volgens mij is dit al vanaf 1 augustus.
martmuller

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
IK heb ook last dat ik ben teruggeschroefd naar 64kb met Red Together. Kan dit niet tijdelijk tijdens de storing worden opgeheven, ik ben erg afhankelijk van mobile data op het moment.
Baris Yapar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
GerardNSX wrote:
In mijn app staat ook 0 gb. Ik heb een Red Together abonnement. De internetsnelheid is ook teruggeschroefd naar 64kbps. Volgens mij is dit al vanaf 1 augustus.

Ik heb ook exact zelfde symptomen. Ben beniwd of dat snel opgelost gaat worden. Lastig met super traag internet op vakantie.
Sjoerdjo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waardeloos. Ik betaal me maandelijks scheel voor twee Red-Pro Elite abonnementen. Normaal een bundel van 300 gigabyte per maand...en nu een storing waardoor ik al dagen met een slakkengang van 64kb moet Internetten. Hier in het buitenland ben ik gewoon echt afhankelijk van deze veel te dure bundel!

Doe me dan ook even m’n geld retour aub!
Sandra191

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wij hebben ook een red together en wij hebben PRECIES dezelfde problemen als jullie! Word er gek van vooral als je geen gewone wifi hebt en op 4g moet. Er werd ook nog is gezegd dat iedereen gisteren weer normaal internet zo hebben, niet te merken dus!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi all, helaas heb ik nog geen update! Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!
IngeRHG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier Red Together abonnement en sinds 1 aug 0!!! Kan ook niemand bereiken by Vodafone. Heel irritant!
Hilmar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde probleem: 0GB tegoed en effectief géén internet. Al een paar dagen, op beide toestellen van het Red Together abonnement. Helpdesk telefonisch onbereikbaar en chat “te druk”.

Bij storingen van deze aard en duur zou ik verwachten dat ik A: actief genotificeerd ben, B: dat Vodafone op zijn minst te bereiken is en C: de klant het voordeel van de twijfel krijgt. Ofwel géén “beperkte snelheid”, wat in de praktijk gewoon geen dataverkeer is.
Flugel1983

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hi all, helaas heb ik nog geen update! Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!


Ik verwacht wel een compensatie na deze mallese. En waarom beperkt internet is toch niet nodig. Jullie hebben storing en wij zijn de dupe. En bereikbaar zijn jullie al helemaal niet
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983
IngeRHG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983

Heb ik gister al gedaan via messenger, Steven. Maar mijn bericht is nog steeds niet gelezen! En de chat is niet bereikbaar, “te druk”....
John40

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor degene die beperkt internet uit hebben gezet, hebben jullie nu ook een flink bedrag buiten de bundel staan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Klopt, het is vrij druk! Waardoor er een achterstand is IngeRHG.
Kun je mij anders even via een privébericht je account naam geven. Dan kan ik het bericht erbij zoeken.
IngeRHG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IngeRHG wrote:

Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983
Heb ik gister al gedaan via messenger, Steven. Maar mijn bericht is nog steeds niet gelezen! En de chat is niet bereikbaar, “te druk”....

Naar Vodafone Nederland, of moet ik het naar een Vodafone sturen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
John40 dat is niet handig om de BloX uit te schakelen. Kun je ons contacteren via Facebook of Twitter?
IngeRHG Vodafone NL graag.
mpg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken GerardNSX Sandra191 martmuller Baris Yapar Sjoerdjo IngeRHG Hilmar Flugel1983


Heb ik gisteravond al gedaan (twitter). Ben helemaal niet verder geholpen. Nog steeds brakke geknepen lijn en advies gehad om toestel aan en uit te zetten. Dat soort zaken bedenk ik zelf ook wel. Duidelijk dat weergave tegoed red together niet werkt (0gb) en dat er geknepen wordt. Deze lijn is echt niet mee te werken. M’n zoon lacht me uit met een data abbo bij Simpel van een paar euro. App crasht ook steeds of geeft foutmeldingen...
Flugel1983

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Klopt, het is vrij druk! Waardoor er een achterstand is IngeRHG.
Kun je mij anders even via een privébericht je account naam geven. Dan kan ik het bericht erbij zoeken.


Waarom een prive bericht sturen. Jullie kunnen ook van alle red together abo’s de beperking afhalen lijkt me. Dan heb je 1 probleem verholpen
Serena

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn zusje en ik zijn nu in het buitenland, tot gister helemaal geen last gehad van de storing of iets. Vanochtend kwamen we erachter dat de bundel dus op 0 stond, ik heb erzelf geen last van bij mij doet het internet gewoon zn werk. Bij mn zusje en mn moeder die in dezelfde bundel zitten kunnen niks geen berichtjes of snaps ontvangen. Ik hoop dat dit snel word opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zo makkelijk gaat het helaas niet Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic