Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding
kan geven. Ook loopt de datum en tijd waarop het is bijgewerkt soms achter. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.
Mocht je er iets over willen melden omdat je ook last hebt van dit issue, dan kan dit via het volgende topic:
https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/storing-tegoeden-in-my-vodafone-299689Verkorte link:
https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed