(For English, see below)
Update 15:10De roaming problemen op netwerk zijn inmiddels verholpen. Alle netwerkdiensten zijn weer beschikbaar. Excuses voor het ongemak en nogmaals bedankt voor jullie begrip.
Update 12:00 uurWe zijn momenteel de oorzaak van het probleem aan het onderzoeken en tegelijkertijd druk bezig om het netwerk te herstellen. Om dit voorspoedig te laten voorlopen dient dit gefaseerd en zorgvuldig te gebeuren. Daarom zijn we per land de netwerkverbindingen aan het herstellen. Het kan dus zijn dat sommigen van jullie inmiddels alweer verbinding met het netwerk kunnen maken. We komen spoedig met een nieuwe update dus blijf dit topic volgen.
Problemen netwerk in het buitenlandSinds vannacht hebben we te maken met een storing in het netwerk. Hierdoor kunnen onze klanten geen gebruik maken van onze roaming services. Dat betekent dat bellen en gebeld worden én het gebruik van mobiele data niet mogelijk is in het buitenland.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we nog niet hoelang dat gaat duren. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.
****
Update 15:10 PMThe roaming issues on our network are resolved. All network services are available again, we apologize for the inconvenience and thank you again for your understanding.
Update 12:00 PMWe are currently investigating the cause of this problem and at the same time restoring our network. To make sure this is going correctly, we are doing this in phases. Therefore, we are restoring the network one country at the time. Because of this process it is possible that some of you are already able to connect again with our network. A new update will be posted here soon, so keep following this topic.
Network roaming issueAs of last night, we are experiencing an issue with our network. Therefore our customers can’t use our roaming services. This means you can’t use mobile data and place or receive calls when you are using our network abroad.
We are working very hard to solve this problem as soon as possible. For now, we don’t know how long this is going to take. Our sincere apologies for any inconvenience caused. As soon as we have more information, we will share it in this topic. Thank you for your understanding.
To receive an e-mail when there is any news regarding this issue, you have to be registered to our Community. If you are not yet registered, please do so by clicking “Registreren” on the top right of this page. If you are already an active user on the Community, click “Opties” at the bottom of this message. After this, click “Topic volgen”.
Shortlink: www.vodafone.nl/act/c/problemennetwerkbuitenland