Update 09:15 uur
Tijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en heeft een deel van onze klanten hinder ondervonden met bellen.
In de loop van gisteravond konden klanten gefaseerd weer gebruik maken van onze diensten waardoor de storing voor alle klanten gisteravond is opgelost.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, schakel dan je toestel eens uit en weer aan.
De oorzaak van de storing wordt onderzocht.
Onze excuses voor het ongemak.
Voorgaand bericht:
Hallo allemaal,
We merken dat onze klanten problemen ervaren met het maken van een dataverbinding en het opzetten en/of beantwoorden van gesprekken.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Wil je een melding ontvangen zodra er nieuws is? Log dan eerst in, en klik op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.
Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/0bbg9