Update 11:00
De problemen met onze interne systemen zijn inmiddels opgelost. Alle systemen werken weer naar behoren.
Problemen interne systemen en diensten
Op dit moment zijn er problemen met een aantal interne klantenservicesystemen waardoor we je via de klantenservice niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun je hinder ondervinden met het volgende:
- Inloggen en gebruik van My Vodafone (App en website)
- Activeren van BloX
- Aanmaken van een nieuw My Vodafone account
- Bekijken van het tegoed, verbruik en je rekeningen
- Plaatsen van bestellingen
Het probleem is bekend en er wordt nu aan gewerkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer je contact wilt opnemen met de klantenservice vragen we je om dat op een later moment te doen.
Vind je antwoord op de Vodafone Community
Je kunt het antwoord op je vraag ook op de Vodafone Community vinden door de zoekbalk te gebruiken. Of stel een vraag aan andere Community leden door een topic te openen.
Ontvang een melding
Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.
Verkorte link naar dit topic: https://vodafone.nl/act/c/storing