Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rubman, is een normale vraag wat ik stel, bedankt voor je serieuze antwoord en dat andere antwoord slaat nergens op. Mensen die in Amsterdam wonen weten misschien of het druk gaat worden ja of nee, ik woon zelf niet in Amsterdam dus logosch dat ik het vraag, en ben niet de enige volgensmij die zich dat afvraagt.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Vat het niet persoonlijk op, maar als je een beetje had teruggezocht had je legio van dat soort vragen gevonden. (beetje eigen zoekwerk in een topic word altijd gewaardeerd en in mijn opzicht ook redelijk standaard om te doen)

  • Word het in plaat X druk?
  • Vanaf hoe laat moet ik er zijn?
  • Komen er veel mensen op X af?
DIt is dus ook al meerdere malen beantwoord en is zeker nu de actie is gewijzigd niets over te zeggen.
Toen de actie nog 24 maanden korting was kon ik je op voorhand zeggen; Ja het word druk zorg dat je er de avond van te voren om 23:00 bent, maar nu lees je steeds meer dat je gewoon rond een uur of 14:00 aan kan komen lopen nummertje halen en 3 uur later terugkomen om abbo af te sluiten.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rubman
Ik vat het niet persoonlijk op en heb inderdaad het forum doorgelezen en er staan inderdaad vaak dezelfde vragen. Ik heb alleen nog geen vragen gezien over het Bijlmerplein in Amsterdam, vandaar de vraag. En inderdaad nu de actie gewijzigd is vroeg ik me af of het daar druk zou worden ja of nee.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
En dat kan iemand hier net zo goed voorspellen als jijzelf.

Daar is een formule voor:
Hoe laat moet ik zijn bij [$winkel} op {$datum} om 100% zeker de [$toestel] te krijgen met {$wachttijd}?

Hoe verwacht je dat iemand dat weet?
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan de mensen hier heb ik dus ook niks. En senor sjon je hoeft je er niet mee te bemoeien heb al antwoord op mijn vraag dus wat wil je? Als je je irriteert aan mijn vragen reageer er dan ook niet op.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe is de voorraad van de iphone 5 16 gb wit nu in Huizen?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi lisz, op dit moment is de iPhone 5 16 GB wit nog prima op voorraad.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Sido, oke top dankjewel! En hoe gaat het met de drukte?
WorkSucks82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Lisz,

Parkeren is vrij makkelijk daar maar wel betaald via onderstaande link kom je op de website van het winkelcentrum waar een duidelijke route beschrijving zal staan en in welke parkeergarage.

http://www.amsterdamsepoort.nl/?page=route

Wat betreft de drukte het is een grote stad en ondanks dat de aktie wat minder interessant is zal het alsnog vrij druk kunnen zijn.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi WorkSucks82,
Top dankjewel voor je antwoord! Zit nog te twijfelen of ik morgwn naar Huizen ga of 6 juni naar Amsterdam. Denk dat het Huizen word, aangezien Amsterdam een drukke stad is. Maar bedankt voor je antwoorden en de tips!
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Sido

Heb je enig idee wat de voorraden morgen in Huizen en Schagen zijn??
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi ReusVRotterdam,

Je wordt via het forum op de hoogte gehouden wat betreft de voorraden. Check dus regelmatig deze pagina 😛
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Trouwens ken iemand mijn informatie verschaffen omtrent het parkeren in Huizen of Schagen. Waar is dit gemakkelijk te doen.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe is de voorraad nu na de koopavond in Huizen van de iphone 5 16 gb wit?
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft iemand toevallig het telefoonnummer voor mij van de nieuwe vodafone winkel in huizen?
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als je van plan bent om de winkel te bellen voor info, vergeet het maar. Informatie betreffende voorraad en dergelijke worden hiero op de forum besproken.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke balen.
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Denk dat je om de iPhone 5 je geen zorgen hoeft te maken. Die zijn meestal wel ruim op voorraad. Galaxy S4 daarentegen is wel moeilijker te verkrijgen.
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja denk het indd ook. Maar ivm de koopavond van vanavond vroeg ik het me af. Maar dat zullen ze morgen ochtend hopelijk wel vermelden. We zijn daar rond 12 uur dus hopen dat het goed komt.
Seb_Shrugged

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Huizen op dit moment erg rustig. Veel voorraad.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic