Even na mijn vorige post zie ik mensen voor mij uit de rij stappen en besluit nog even af te wachten, ik loop langs een medewerker die aan een tafeltje staat met een lijst met toestellen die nog op voorraad zijn en zie dat er nog 4 xperia z toestellen zijn, met nog 10 man voor me moet dat lukken. Omdat ik hem een paar keer tegen mensen achter me hoor zeggen dat er alleen nog maar htc one en s3 op voorraad is vraag ik nog even of er echt nog wel xperia's zijn, "jawel, maar niet voor u" "hoezo niet?" "U heeft geen nummertje" "pardon" "u kunt een nummer krijgen en dan wordt u tussen 5 en 6 aangesloten" (ik mag dus op en neer naar huis, of mezelf nog elders 8 uur lang vermaken) "dus ik mag nu niet naar binnen" (stond al binnen met 10 man voor me) "nee, u wordt zonder nummer niet geholpen" . "In al die tijd dat ik in de rij sta heeft niemand gezegd dat ik zonder nummer niet binnen mocht komen" entree nwe medewerket: "ok, dat nemen we dan mee voor morgenochtend..." En op mijn opmerking dat er na al die openingen nog niet veel verbeterd lijkt, met name op het vlak van de COMMUNICATIE, moeilijk woord.,:"meneer, we hebben al van alles aangepast en we zijn allang blij dat ze elkaar hier de hersens niet inslaan"...je kunt het ze misschien ook maar voor een deel aanrekenen, ook al zou wat mij betreft elke medewerker die niet doordrongen is van het enorme belang van die al eerder genoemde COMMUNICATIE, de grote fout ligt natuurlijk bij het hogere management, die eigenlijk niet alleen hun klanten maar ook hun medewerkers te drogen laten hangen! Hoe moeilijk kan het zijn: je krijgt een megabudget om dagelijks honderden mensen blij te maken met mooie cadeaus en zelfs dat lukt ze niet! Na deze ervaring weet ik het echt zeker: Vodafone is de rabobank onder de telco's: "vol goede intenties maar simpelweg zonder de competenties om ze waar te maken! Dan maar een minder netwerk, dan maar een minder kek toestel, ik ben weg en zal eens kijken wie ik allemaal kan meekrijgen, prutsers zijn het! Halve dag naar de klote en ongelofelijk de pest in!!