Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Wat betreft het gelijk ingaan van een verlenging vind ik onacceptabel. Komende maandag eerst proberen dit telefonisch op te lossen met Vodafone.
Mocht dit niet leiden tot een bevredigend resultaat, ga ik juridische stappen ondernemen.
Dit is goed haalbaar volgens mijn advocaat omdat Vodafone contract breuk pleegt.
Ik ben immers 22 maanden geleden een contract met Vodafone aangegaan voor 24 maanden.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Patrickt35

Succes ermee!
wvvliet

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er ook nog een winkel die deze actie heeft op 10-07-2013?

Want mijn abbo loopt af op 10 november, -4maanden, 10juli..
En zag in begin post, 4-6juli Ridderkerk..
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@wvvliet
Als je nu 'ns de tweede post in dit forum leest?????
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@patrick dat noemen ze abonnementsvorm aan het contract wordt niets veranderd vindt het ook jammer had het graag anders had liever met verlengen je laatste maanden gewoon je oude contract tot het nieuwe contract.

In principe ben ik wel tevreden met me abo werkt goed en nooit problemen maar als je komende 24 maanden verlengt is er niets aan de hand dan merk je niets van de 4 maanden, maar ik snap waar het overgaat..

SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
wvvliet schreef:
Is er ook nog een winkel die deze actie heeft op 10-07-2013?

Want mijn abbo loopt af op 10 november, -4maanden, 10juli..
En zag in begin post, 4-6juli Ridderkerk..
Je geeft zelf het antwoord al. En je bent dief van je eigen portemonnee als je zo vroeg verlengt. Lees de laatste pagina's maar door.

T-Mobile heeft volgende week wel een 24 maanden 50% korting actie in Hardenberg. Die kan je later in laten gaan. Dat kan bij Vodafone niet. Details over toestellen zijn nog niet bekend.

Gisteren is dus geen van de toptoestellen uitverkocht geraakt? Ik ben wel erg benieuwd hoeveel mensen er nog op af komen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een update vanuit Winterswijk. De ochtend is rustig begonnen, doordat er voldoende personeel ter plaatsen is kunnen we de klantenstroom prima aan.

Even over de voorraaden. Het enige toestel dat niet erg ruim op voorraad is, is de S4. Ze zijn op dit moment dus wél beschikbaar, maar in mindere mate. Zowel de voorraad van de iPhone 5 16 gb wit en zwart als de HTC One en S3 zijn goed op peil! De iPhone 5 32 en 64 GB zijn net als gisteren niet beschikbaar.
Londemanmp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Aangezien ik ook al mag verlengen ..

Vodafone winkel ( geen openingsactie )
Sim Only B-S-W 200 = 472,50 euro
Abbo B-S-W 200 = 682,50 euro
( i.c.m. Iphone 5 = 310,00 euro = 992,50 )


En als je dan nagaat ;

Iphone 5 los : 676,00 euro + Sim Only B-S-W 200 : 472,50 euro = 1148,50 euro

Iphone 5 los : 0 euro + Red 1e jaar : 300 euro + Red 2e jaar : 600 euro = 900 euro

Verschil van 248,50 euro, oftewel kan voor mij wel uit als ik naar een Openingsfiliaal ga !



MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Resumerend/relativerend;

Na een bescheiden radio stilte van ondergetekende en 79 pagina's verder is het een deceptie te moeten constateren dat het forum inmiddels vooral gedomineerd wordt en gedégenereerd is door posts van zure, zich verongelijkt voelende klanten en/of wanna be' s die in hun eigen werkelijkheid leven en het monopoly op het recht denken te hebben en daarnaast er klaarblijkelijk bijzonder veel genoegen uit putten Mods.te bashen. Respect voor de Mods., waar ze nog de motivatie vandaan halen om überhaubt nog te reageren, áls ze al reageren worden ze direct afgebrand... Er is inmiddels zo'n negatieve vibe jegens VF en de messengers ontstaan dat het m.i. wenselijk is uitsluitend mensen toe te laten met constructieve bijdrages positief of negatief.
Topic is allang zijn doel voorbij geschoten.
@Rubman,@SenjorSjon: ,Sue the Company en wees vooral suc6vol, maar haal je gram bij de Consumenten instanties voor dit nobele doel'

De wijze van verlengen die VF hanteert is geen Openingsactie oud, maar wordt al sinds zeer geruime tijd( wellicht jaren) toegepast.

Het enige wat je vooral niet moet doen is tekenen bij het x(kruisje) onderaan het contract en je conformeren aan de door FV gestelde voorwaarden die hierop van toepassing zijn en er zijn geen problemen, je hebt zélf de keus, remember?, heb je dat wél gedaan en voel je de "innerlijke behoefte" de spreekwoordelijke "keutel" weer in te trekken? Best, spuug je gal, ventileer je " kommer & kwel" en verleg je strijdveld naar de fora van Radar & Kassa en laat dit forum aan de mensen die wél alsnog geÏnteresseerd zijn.
Al zal het alleen al zijn om de sfeer en de discussies naar een hoger plan te tillen.


Kritische noten, prima, maar alle Ins & Outs zijn al tot in den treure herhaald, geanalyseerd en uitgemolken, al of niet gekudoo't en de algehele verzuring is een feit.
Nb.Toch goed te weten, dat er nog idealisten zijn die voor een "Hoger Doel" strijden;)
Acht overigens de kans op een suc6 volle rechtzaak O ....

SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Ik ben al voorzien. 😛

Ik wijs graag anderen op de haken en ogen, want Vodafone gaat je die echt niet zomaar vertellen. Ook de inconsequente status van Vodafone mededelingen, het gebrek aan vastgestelde actievoorwaarden (en nee, het forum is daarin niet genoeg), etc storen mij enorm. Dit topic is ook pas na het begin van de actie begonnen om maar een voorbeeld te noemen. Neem als voorbeeld de Samsung acties. Elke actie heeft gewoon een PDF met de voorwaarden en die veranderen niet gedurende de actie.

Ondanks een zeer hoge winstmarge (35+%), slaat Vodafone in het algemeen een toon aan alsof alles zo duur is en ze echt niet goedkoper kunnen. Dan raak je bij mij wel een gevoelige snaar. Zie gisteren het bericht nog rond de telecomveiling op nu.nl. Vodafone die klaagt over onduidelijke voorwaarden... de pot verwijt de ketel...
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
@ MacZibit, ik weet niet of je ineens aandelen in VF gekocht hebt of dat ze jou korting aanbieden als je hun kant kiest o.i.d., maar ik voel me misleid en bedrogen en ik blijf dat hier verkondigen zolang als dat ik dat wil, ik ben hier overduidelijk ook niet alleen in. Het maakt ook niet uit of ik puur gal spuug of met bruikbare kritiek kom, er wordt niet gereageerd of "ze kunnen er niets mee".

Ik zie niet waarom we dit maar voorbij moeten laten gaan en een fake smile op moeten zetten om de sfeer maar wat beter te maken, dat zou alleen maar aangeven dat VF overal mee wegkomt en ook daadwerkelijk alleen maar hoeft te doen waar ze zelf beter van wordt. Daarnaast is er niets leuks meer aan de "actie", en het is daarbij ook duidelijk waarom de huidige sfeer hier hangt. Ik zie geen reden om dit weg te moffelen en maar positief te gaan doen. De sfeer is hier terecht en met een reden.

Ik ben het ermee eens dat flamers hier niet welkom moeten zijn. Zelf blijf ik echter plaatsen wat ik wil om maar aan te geven dat ik fel tegen de manier van zaken doen van VF ben, en om mensen te behoeden om ook misleid te worden. De actie hoort en moet 24 maanden zijn, VF is echter incapabel om dit normaal te laten verlopen en past de regeltjes aan zoals hen dat uitkomt, waardoor veel (potentiele) klanten genaaid worden. Zo is het en zo blijft het. Simpel.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Jaaah, ...laten we "the system" omver werpen,
"Occupy Wallstreet eat your heart out, Occupy Vodafone is next and here to stay"

Waarschijnlijk met hetzelfde overdonderende suc6!!????????????
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat een zooitje die VF!!
Ik hoop dat ze terug komeop hun besluit, anders sla ik deze "openingsactie" over en ga ik naar de concurent.
Ik heb nog zoveel te zeggen over de walgelijke en achterbakse manier waarop VF handeld maar zo te lezen delen een heleboel anderen dezelfde mening, dus ga ik er verder niets meer aan toevoegen.

Kan iemand mij vertellen hoe het dan zit met de Sim-Only Red en Sim-Only Red Super abbonementen?
-Welke "openingsactie" geld er voor deze abbonementsvorm?
-Zijn deze mogelijk af te sluiten voor 12 maanden of ook persee 24 maanden?
-Geld bij dit abbonementsvorm ook de eerste 12 maanden 50% en daarna de volle mep?
-Wat zijn de exacte kosten hiervan en wat krijg je erbij, behalve GEEN toestel?

Moderators??
Zijn jullie voor deze vraag wel aanwezig?? -_-
noura

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SenorSjon Kun je me meer informatie verschaffen over de actie van t-mobile? Als Vodafone deze gewijzigde actie blijft hanteren stap ik over naar t-mobile. Alvast bedankt!
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Rxprt

Ik ben het met je eens dat je niet moet accepteren wat je niet wilt accepteren. En dat hier op dit forum de nodige kritiek is/wordt geuit op de (ook in mijn ogen) bijzonder laakbare beslissing van VF om de actie te versoberen, is ook helemaal niks mis mee.
Ik ben het echter wél met MacZibit volledig eens dat we er wel een keer klaar mee moeten zijn (die Kudo heeft-ie dan ook van mij!). Ook ik word langzamerhand moe van alle eindeloos herhaalde kritische noten die ik 20 forumpagina's óók al kon lezen. Overigens niet zelden veroorzaakt door nieuwkomers die niet de moeite nemen zich eerst even in te lezen in dit forum en maar gewoon 'binnenvallen' met overbodige vragen die al tig keer beantwoord zijn óf als mosterd na de maaltijd óók nog even willen laten weten dat ze 't niet eens zijn met de beslissing van VF. Laten we er maar vooral vanuit gaan dat 'we' als kritische (potentiële) VF-klanten inmiddels duidelijk hebben gemaakt dat we er op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van zijn geworden dat VF een zeer sterke actie heeft vermaakt tot niet veel meer dan 'standaardkorting'. Zo lees ik net twee posts terug van Tetouani weer de gebruikelijke 'hoop dat ze erop terugkomen'... en iedereen weet inmiddels al zo'n 20 forumpagina's en dus al lang en breed dat dat NIET gaat gebeuren. Leer daar alsjeblieft mee leven en ga verder...
Zoals ik in mijn post van gisteren ook al heb aangegeven verbaas ik me dan ook weer over de hele heisa die nu plots opduikt m.b.t. het direct ingaan van het nieuwe abonnement. Niks nieuws onder de zon, maar wat al jaren gebruikelijk is is nu blijkbaar zomaar ineens een hot item geworden. Zo is forumgebruiker Patrickt35 nu blijkbaar plots wakker geworden en samen met zijn advocaat tot de (zeer twijfelachtige) conclusie gekomen dat dit toch eigenlijk gewoon pure diefstal én bovenal strafbaar is. Mijn eerdere reactie van vanochtend op die post is dan ook alles wat ik daarop te zeggen heb. Ik hoop alleen voor Patrickt35 dat zijn advocaat een niet te hoog uurtarief hanteert...

Ik kan dan meer waardering uitspreken voor forumgebruikers als Rubman die nu gewoon dátgene doet wat menigeen hier zou moeten doen: niet alleen z##ken op dit forum, maar ook gewoon de volgende stap zetten door het hogerop te zoeken en er écht werk van te maken. Mobiliseer je en schakel Kassa, Radar, e.d. in... het kost je behalve tijd verder niets, maar accepteer dan wél dat als dié er geen brood in zien, er dat er dan ook hoogstwaarschijnlijk écht niet in zit!
Ook al verwacht ik evenals MacZibit nul resultaat... het zet méér zoden aan de dijk en toont meer daadkracht dan alle posts hier op 't forum bij elkaar.
Bahbah

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
SenorSjon kun je mij ook meer informatie geven over de T-mobile actie?
Ik stap dan over op T-mobile, heb het helemaal gehad met die leugenaars van Vodafone.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@Bahbah
Dat vindt ik net weer iets te ver gaan .
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Pascal/Hark
"I Rest My Case"
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zeg boycotten deze handel 😉
Maar daar zijn de klanten die nog zouden overstappen naar VF al mee bezig, daar komt het in prince wel op neer. Want iedereen die erg geïnteresseerd was voelt zichzelf nu zwaar bedonderd en terecht ook! Waaronder ik!

Dus ik sluit mezelf aan bij duizenden anderen, ook ik word geen klant meer van VF.
Ook niet in de toekomst, want ze hebben ook het vertrouwen zeer verwaarloosd door de spelregels tijdens het spel sneaky te gaan wijzigen terwijl ze belooft hadden dat deze actie zou blijven!
Dan kunnen ze wel met allerlei excuses komen, maar het feit is en blijft dat dit een onwijs smerige streek is van VF!

Ik boel mijzelf net zoals de rest heel erg belazerd!

Mensen, Tele2 heeft een goede aanbieding!
En T-Mobile heeft nu ook een gave aanbieding met onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en ze hebben ook nog een bundel met onbeperkt internet!
Hier kan de gare "openingsactie" van VF niet meer aan tippen, stelletje dwazen!

Maandag ga ik meteen naar de shop toe om mijn abbonement met de S4 aan te schaffen, eindelijk!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
ER is niet voor niks een reden dat ik sinds gisteren wat stiller ben geworden hier, het heeft geen nut om de mods hier te bashen en blijven roepen.
Het enige wat daadwerkelijk iets uit kan halen is het hogerop zoeken, wat ik ook nog wel degelijk aan het doen ben.
Ik leg me er ook uiteindelijk wel bij neer mochten de hogere instanties er niks in zien of het te omslachtig vinden, ik weet dan in ieder geval voor mijzelf dat ik er genoeg aan gedaan heb en het geprobeerd heb te laten escaleren voor mijzelf en de anderen die gepiepeld zijn door VF.

@MacZibit en @ PascalHark; het blijft lastig om steeds weer dezelfde vragen en zeurdingen langs te zien komen, maar het blijft een open forum waar mensen hun vraag neer kunnen gooien. Probeer er overheen te lezen en laat je er niet door storen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic