Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Digitalfix schreef:
Hej Arina,

Leuk om weer Moderators actief te zien op het forum!:D

Kun je ons ook blij maken en vertellen of de actie nu gewoon definitief is? Heb Valkenswaard in de agenda staan en ik wil weten waar ik aan toe ben! 😉
Zodra er iets verandert laten we jullie het weten op het forum.
Achillias

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wat is de helpdesk van Vodafone onduidelijk zeg. Ik heb mijn T-Mobile contract dat tot oktober 2013 doorloopt op 11 mei 2013 afgekocht. Mijn contract loopt dus op 11 juni 2013 af. Nu wil ik op 30 mei in Huizen een HTC One halen met numberbehoud, maar nu is het niet duidelijk of dit wel of niet mogelijk is.

Als mijn contract pas op 11 juni 2013 afloopt, kan ik dan wel in de winkel op 30 mei 2013 nummerbehoud aanvragen, zonder later er achter te komen dat mijn verzoek is afgewezen. Wil namelijk niet voor niets in de rij staan om een aantal dagen later tot de constatering te komen dat de aanvraag afgewezen is. Arina zou je hier misschien antwoord op kunnen geven. Alvast bedankt.
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Is er wel bekend of er uberhaupt galaxy s4 toestellen in huizen geleverd zullen worden bij de opening??
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
guidohildebrand schreef:
Is er wel bekend of er uberhaupt galaxy s4 toestellen in huizen geleverd zullen worden bij de opening??

zoals al vele malen eerder is gepost: Op de avond voor de opening wordt gepost welke toestellen op voorraad zijn.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Arina Ik heb al eerder naar klantenservice gebeld. Zij weten ook niets over de voorraad en zij hadden aangegeven dat Emmeloord geen nummer hebben. Maar bedankt.

Als er medewerkers van dat filiaal dit bericht zien; A.U.B. benantwoord mijn vraag. Alvast bedankt.
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Achillias schreef:
Wat is de helpdesk van Vodafone onduidelijk zeg. Ik heb mijn T-Mobile contract dat tot oktober 2013 doorloopt op 11 mei 2013 afgekocht. Mijn contract loopt dus op 11 juni 2013 af. Nu wil ik op 30 mei in Huizen een HTC One halen met numberbehoud, maar nu is het niet duidelijk of dit wel of niet mogelijk is.

Als mijn contract pas op 11 juni 2013 afloopt, kan ik dan wel in de winkel op 30 mei 2013 nummerbehoud aanvragen, zonder later er achter te komen dat mijn verzoek is afgewezen. Wil namelijk niet voor niets in de rij staan om een aantal dagen later tot de constatering te komen dat de aanvraag afgewezen is. Arina zou je hier misschien antwoord op kunnen geven. Alvast bedankt.
Achillias schreef:
Wat is de helpdesk van Vodafone onduidelijk zeg. Ik heb mijn T-Mobile contract dat tot oktober 2013 doorloopt op 11 mei 2013 afgekocht. Mijn contract loopt dus op 11 juni 2013 af. Nu wil ik op 30 mei in Huizen een HTC One halen met numberbehoud, maar nu is het niet duidelijk of dit wel of niet mogelijk is.

Als mijn contract pas op 11 juni 2013 afloopt, kan ik dan wel in de winkel op 30 mei 2013 nummerbehoud aanvragen, zonder later er achter te komen dat mijn verzoek is afgewezen. Wil namelijk niet voor niets in de rij staan om een aantal dagen later tot de constatering te komen dat de aanvraag afgewezen is. Arina zou je hier misschien antwoord op kunnen geven. Alvast bedankt.
Het antwoord op deze vraag ben ik ook wel benieuwd naar 🙂

Kinger7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Die vraag kan ik beantwoorden:
Als je contract bij een andere provider binnen 60 dagen eindigt is het mogelijk nummerbehoud aan te vragen bij Vodafone.
Edit: Je krijgt telefoon zelf alleen pas mee als nummbehoud goed gekeurt is.En dat kon 1 minuut tot 5 werkdagen duren heb ik voorbij zien komen.

Verder heb ik zelf ook een vraag:
Hoe loopt de Sony Xperia Z afgelopen acties. Ik weet dat het niet veel zin heeft om te vragen hoe de voorraad gaat zijn, maar is er wel bekend of deze telefoon afgelopen actie dagen ook snel uitverkocht was? Er wordt namelijk alleen maar over One, S4 en Iphone gesproken.
sannewoe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie gaat er naar de actie in winterswijk 23 mei ?? Ik kan niet wachten ik.ga voor de witte iphone 5 !! Ik hoorde ergens dat ze ook S nachts nummertjes met tijden uit deelden wie heeft hier ervaring mee ? Ik hoop dat het gaat lukken 😉
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Achillias schreef:

Als mijn contract pas op 11 juni 2013 afloopt, kan ik dan wel in de winkel op 30 mei 2013 nummerbehoud aanvragen, zonder later er achter te komen dat mijn verzoek is afgewezen. Wil namelijk niet voor niets in de rij staan om een aantal dagen later tot de constatering te komen dat de aanvraag afgewezen is. Arina zou je hier misschien antwoord op kunnen geven. Alvast bedankt.
Heb je bij de afkoop aangegeven dat je je nummer wilt behouden bij een andere provider? Want dan kun je gewoon op 30 mei het nummerbehoud aanvragen. Mocht je dit niet gedaan hebben dan zou ik het alsnog even doorgeven bij de andere provider zodat je niet voor verrassingen komt te staan.


SQ schreef:
@Arina Ik heb al eerder naar klantenservice gebeld. Zij weten ook niets over de voorraad en zij hadden aangegeven dat Emmeloord geen nummer hebben. Maar bedankt.

Als er medewerkers van dat filiaal dit bericht zien; A.U.B. benantwoord mijn vraag. Alvast bedankt.
Ik heb ze even een mailtje gestuurd. Ik weet niet of ik op tijd het antwoord voor je heb.
Joost92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij is via de via de vodafone klantenservice mail verteld dat ik mijn huidige abonnement (tot 1okt) bij telfort niet zelf hoef te ontbinden, maar dat Vodafone dit doet wanneer ik een nieuw abonnement in de winkel afsluit. Ik hoef dit alleen te melden aan telfort zodat zij het nummer vrijgeven voor nummerbehoud.
Via dit forum heb ik juist begrepen dat ik wel zelf het abonnement moet ontbinden alvorens ik een nieuw contract kan afsluiten met nummerbehoud.
Kan iemand (moderator) mij hierover duidelijkheid geven?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Joost,

De info die ik vandaag verstrekt heb geldt alleen voor klanten die hun abonnement willen afkopen bij hun oude provider omdat ze bijvoorbeeld nog een termijn hebben van 6 maanden.

Als jouw contract binnen 60 dagen afloopt bij je oude provider dan kun je het inderdaad gewoon aan ons doorgeven en nummerbehoud aanvragen. Dan regelen wij de opzegging bij je oude provider.

Loopt je abo nog langer dan 60 dagen dan gelden dus de instructies die je zojuist gelezen hebt.
JeyJey

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan het trouwens kloppen dat de prijzen voor de iphone 5 iets zijn gedaald? Toen deze actie begon was een iphone 5 icm Red 32 euro per maand, zonder bijbetaling. Nu geeft de site aan 58, 50% = 29 euro. Of geldt in de winkels nog steeds de 32 euro? Meen gelezen te hebben dat de prijzen online ook gelden in de winkels..
sannewoe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mag je nu 4 of 2 maanden voor het aflopen van je oude abo een nieuwe ?

Joost92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie.
Mijn abonnement loopt 1 oktober af, dus ik kan pas vanaf 1 augustus overstappen. Mij is via jullie klantenservice verteld dat ik wel eerder kan overstappen, maar dat dan het abonnement moet worden ontbonden. In de winkel kunnen ze dan het verzoek tot ontbinding indienen bij telfort. Ik zou en het resterende bedrag betalen aan telfort en dan na de een maand opzegtermijn automatisch overgaan naar Vodafone. Deze informatie is dus niet juist?
KoningRick

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,

Ik vraag mij af vanaf wanneer je van provider kan wisselen. Ik was laatst bij de BelCompany en die vertelde mij dat je bij Vodafone 4 maand van te voren kan verwisselen van een andere provider. Geldt dit ook ivm deze actie? Nummerbehoud is niet belangrijk voor mij. Ik heb een contract tot 16 september dit jaar. Volgens de medewerker van de BelCompany kon ik op 16 mei dus overstappen.

Ik vraag me ook af of er in Winterswijk met nummers gewerkt gaat worden en zo ja, hoelaat deze ongeveer uitgedeeld gaan worden. Ik heb aardig wat verhalen op het tweakers-forum gelezen waarbij duidelijk werd dat het in Utrecht en de andere eerste winkels aardig uit de hand is gelopen. Daarom hebben ze bij winkels die later aan de beurt waren nummers uitgedeeld en daarbij een tijdsindicatie gegeven van wanneer ze aan de beurt zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Alvast bedankt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
sannewoe schreef:
Mag je nu 4 of 2 maanden voor het aflopen van je oude abo een nieuwe ?

Je kunt 4 maanden voor je einddatum verlengen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Joost92 schreef:
Bedankt voor je reactie.
Mijn abonnement loopt 1 oktober af, dus ik kan pas vanaf 1 augustus overstappen. Mij is via jullie klantenservice verteld dat ik wel eerder kan overstappen, maar dat dan het abonnement moet worden ontbonden. In de winkel kunnen ze dan het verzoek tot ontbinding indienen bij telfort. Ik zou en het resterende bedrag betalen aan telfort en dan na de een maand opzegtermijn automatisch overgaan naar Vodafone. Deze informatie is dus niet juist?
Hi Joost, deze informatie is wel juist. Echter zijn we hierin afhankelijk van je huidige provider. Niet alle providers keuren zo'n verzoek goed. Dus de kans bestaat ook dat je moet wachten tot en met 1 augustus.
CMSchoofs

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi,

Je krijgt je toestel bij afsluiten van het contract toch wel gewoon direct mee in mijn geval?
Ik ben momenteel ook klant bij Vodafone en wil mijn huidige abbo verlengen met nummerbehoud. (Huidige abbo loopt 13-06-2013 af.)
Dat kan toch in een paar tellen zijn geregeld, zodat ik het toestel gelijk mag meenemen?

Alvast dank.
Joost92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wachten vind ik geen probleem. De actie blijft dan dus wel gelden ondanks dat het abonnement pas vanaf 1 augustus ingaat? Bedankt voor de snelle reacties!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
CMSchoofs schreef:
Hoi,

Je krijgt je toestel bij afsluiten van het contract toch wel gewoon direct mee in mijn geval?
Ik ben momenteel ook klant bij Vodafone en wil mijn huidige abbo verlengen met nummerbehoud. (Huidige abbo loopt 13-06-2013 af.)
Dat kan toch in een paar tellen zijn geregeld, zodat ik het toestel gelijk mag meenemen?

Alvast dank.
Ja hoor, in dit geval krijg je je toestel gelijk mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic