Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
6772Chevy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Niet te hopen dat de actie gaat veranderen.
Ik ga een poging wagen in Hardenberg, maar dan wil ik wel de zelfde voorwaarden als de huidige actie.
En hopelijk zijn er dan genoeg zwarte S4's aanwezig...
Je zou haast gaan denken dat dit een door Apple gesponserde actie was 😉
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Theza schreef:
Weet iemand van de moderators of de bezoekers of de winkel (met name Emmeloord) nog wel is geopend? Ik wilde namelijk vandaag weer gaan om mijn woensdag (ivm nummerbehoud) apart gelegde toestel te gaan ophalen. Ze zouden normaalgesproken tot 17u open moeten zijn op zaterdag.

Hopelijk kan iemand hierover duidelijkheid geven?
Theza, de winkel is open; voor vragen, service of reparatie kun je natuurlijk terecht in de winkel - je zult wel begrijpen dat het er gezellig druk is, dus wellicht is een ander moment handiger ;).

Voor de volledigheid nogmaals: alle toestellen in Emmeloord en Kampen zijn vanochtend vroeg al vergeven, het heeft dus geen zin meer om nu voor deze actie naar een van deze winkels te gaan.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*edit door BasT*

Deze discussie draagt niets bij aan dit topic en een eventuele voortzetting heeft heeft consequenties.
Vriendelijk verzoek niet op de man te gaan spelen en respectvol te blijven.
Bvd
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderators
Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en Beste moderators,

Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en had ik de oppas laten komen voor de kinderen.

Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.

Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.

Graag antwoordhad ik de oppas laten komen voor de kinderen.
Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.

Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.

Graag antwoord
Erimon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik vandaag, zaterdag, een actieabo. wil afsluiten in Kampen, maar ik hoef niet perse een van de actietelefoons, maar een ander dan de IPhone5, Samsung S4 of HTC One, bijv. een LG L7 o.i.d. is dat dan nog wel mogelijk. Ik hoef niet perse de nieuwste van de nieuwste telefoon, maar alles is beter dan een Galaxy Mini.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Erimon: de rijen zijn gesloten dus de kans dat je nog een actie-abonnement kunt afsluiten is zo goed als nul. De beschikbare toestellen in de winkel zijn voor het overgrote deel op.

Als je in Kampen woont en het kost je geen tijd dan kun je rond aan het eind van de dag op de gok even langs wandelen (op dit moment gaan heeft sowieso geen zin). Moet je van verder komen dan raad ik je sterk af de trip te maken. Ik denk dat het voor niets zou zijn.

Ik kan me voorstellen dat er mensen uit Emmeloord zijn met dezelfde vraag en die wil ik bij deze hetzelfde advies geven: ga alleen als het je geen tijd kost, ga aan het einde van de dag en verwacht dat je geen toestel meer krijgt. Dan valt het in ieder geval niet tegen 🙂
Erimon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Bas,
ik ga vanmiddag toch nog de stad in, dus rond een uur of vijf toch maar ff een bezoekje brengen aan de nieuwe VF-winkel. Niet geschoten is altijd mis.
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Sanae_s schreef:
Beste moderators
Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en Beste moderators,

Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en had ik de oppas laten komen voor de kinderen.

Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.

Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.

Graag antwoordhad ik de oppas laten komen voor de kinderen.
Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.

Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.

Graag antwoord
als je dit topic doorneemt kun je zelf alle antwoorden vinden.
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ho BasT,

Had je wellich al antwoord op onderstaande vraag van gisteren?

--------------------------------
Theza schreef:
beste moderator,

Afgelopen woensdag heb ik in Emmeloord een toestel (HTC one) aangeschaft maar mocht deze ivm nummberhoud nog niet meenemen.
*knip voor overzicht*
Ik kan de Vodafone winkel niet bereiken om het ze zelf te vragen, dus hopelijk kun je me nog vanavond iets laten weten?

We kunnen 's avonds geen contact opnemen met de winkels.

Wat ik ook niet kan is voor elke bestelling nakijken of het toestel in elke winkel aanwezig is. Dat hoort zo te zijn. Wat ik wel voor jullie kan doen is navragen of er bestellingen zijn waar het toestel nog niet voor in de winkel ligt.
Ik zal dat morgen doen maar een antwoord kan ik niet direct beloven. Dat kan ook maandag worden. Deze algemene info kan ik voor jullie opvragen en zodra ik de info heb laat ik het in ieder geval weten.

Dat was het voor mij voor vanavond
Ik wens iedereen een prettige avond en tot morgen weer. En voor de nachtbrakers: maak het gezellig vannacht!

*Bas signing off*
-----------------------------------
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Theza: nog niet. Alle toestellen horen in de winkel aanwezig te zijn hoor en de vraag is gesteld. Ik moet alleen nog antwoord krijgen. Zodra ik het heb post ik het.
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okee thanks
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je bericht, maar op welke pagina kan ik dan het antwoord vinden. deze topic heeft namelijk al 43 pagina's
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*update*

Hallo allemaal, een laatste update wat betreft de actie in Kampen en Emmeloord.

Ik krijg zojuist bericht dat, omdat de toestellen in beide winkels volledig zijn uitverkocht, zowel Kampen als Emmeloord vandaag eerder sluiten. Zodra de laatste klanten uit de rij zijn geholpen gaan allebei de winkels dicht.
NB: ook reparaties, toestellen ophalen, etc is in Kampen en Emmeloord dus niet mogelijk meer vandaag.

Iedereen hartelijk bedankt voor de gezellige sfeer bij beide winkels de afgelopen twee dagen en voor mijn collega's (zeker degenen die vannacht in het holst van de nacht al weer nummertjes stonden uit te delen): welterusten!

Erimon schreef:
Bedankt Bas,
ik ga vanmiddag toch nog de stad in, dus rond een uur of vijf toch maar ff een bezoekje brengen aan de nieuwe VF-winkel. Niet geschoten is altijd mis.
Hopelijk lees je dit nog Erimon
@Theza: niet helemaal hoe ik verwacht had je vraag te beantwoorden, maar bij deze is er wel een antwoord wat betreft ophalen vandaag 😉
Wat betreft beschikbaarheid van toestellen met nummerbehoud, daar kom ik nog gewoon op terug.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden. jammer dat de moderators en niet open voor staan om gewoon ja of nee te antwoorden. het is een simpele vraag.

Daarom leden. Heb jij een samsung s4 weten te bemachtigen of heb je er toevallig 1 en wil je toch liever een iphone 5. stuur me dan een prive bericht, dan ruilen we het toestel om. Jij de iphone 5 16 gb zwart en ik jou samsung galaxy s4 (wit)

groetjes!
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@BasT, Hoe laat gaan ze dicht dan? Als ik om 16u aankom, is de winkel dan al dicht...?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, de info komt nu snel. Bij deze info over het ophalen van toestellen die met nummerbehoud zijn besteld:

Er is een check gedaan en bij alle toestellen die met nummerbehoud besteld zijn is dat toestel met simkaart en contract apart gelegd. Als je ziet dat het nummerbehoud is goedgekeurd kun je het toestel de dag daarna ophalen. Je wordt hier ook over gebeld maar houdt er rekening mee dat dat door de enorme hoeveelheid bestellingen bij veel mensen niet direct zal gebeuren. Mocht je dus zelf zien dat je nummerbehoud is goedgekeurd maar nog niet gebeld zijn, dan kun je je toestel gewoon ophalen.

Daarnaast werd de vraag gesteld of toestellen opgestuurd kunnen worden. Dat is niet het geval. Toestellen ophalen in de winkel waar ze zijn gekocht is part of de deal 😉
@Theza: hoe laat de winkels precies sluiten hangt af van hoe snel de mensen geholpen kunnen worden maar ik denk dat ze om vier uur dicht zullen zijn.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik mijn iPhone 5 nog gesealed nou wel of niet ruilen tegen de Samsung galaxy s4???
Kan het antwoord namelijk echt niet vinden
Sannex1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Worden er ook andere toestellen met deze actie verkocht behalve de htc one, Samsung galaxy 4 en Iphone 5?

En zijn die toestellen dan ook volledig op?

Ik hoor het graag,

Groetjes,
Sanne
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Sanae_s

De eerste dagen van de acties is het gebeurd, daarna werden de winkel terug gefloten.
Alleen staat op de bon dat ruilen mag, en volgens mij zijn dat de algemene voorwaarden van vodafone.

Dus gewoon vragen, en je niet met nee weg laten sturen, eventueel even wijzen naar de algemene voorwaarden van Vodafone
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de informatie zal het dan zeker maandag proberen moet dit dan bij dezelfde winkel of mag het ook bij een willekeurige vf winkel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic