Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
bennielenny

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
worden er inmidels alweer nummers uitgedeeld in Kampen of Emmeloord? Of terwijl zijn de rijen weer open?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
bennielenny schreef:
worden er inmidels alweer nummers uitgedeeld in Kampen of Emmeloord? Of terwijl zijn de rijen weer open?
Nee, de rijen in beide plaatsen zijn gesloten en worden niet meer geopend vandaag.

Er staan nu zoveel mensen in de rij als er vandaag nog geholpen kunnen worden. Vrijdag is de volgende kans om aan te sluiten weer.
bennielenny

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer, kun je ook een abbonement afsluiten voor iemand anders met een machtiging?
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ willemdejong
'Vieren het is triest voor de mensen uren in de rij wachten of dat vrouwtje met twee kinderen dat noem ik echt geen vieren gaat dat kind zeggen tegen andere 4 uur in de rij gestaan om opening vodafone te vieren maar zonder iets weg gegaan omdat het oorlog werd......................................'

-> kun je dat nog 'ns herhalen... en nu met wat meer leestekens graag!

@bennielenny
Kijk even terug hier in dit forum. Het antwoord is al talloze malen gegeven!
Pelsy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit te denken om vrijdagochtend naar Kampen te gaan. Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om een nieuw abonnement (zonder nummerbehoud) af te sluiten met een uitgestelde ingangsdatum (bijv over 2 maand). Kan iemand mij daar antwoord op geven of dit mogelijk is?
Karper77

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goede middag,

Bij deze mijn beklag. Ik stond vanmorgen om 4:15 in de rij in Kampen. Wat gezellig begon is uitgelopen in een regelrechte ramp. Ik lees veel dat medewerkers er niets aan zouden kunnen doen maar dat vind ik niet het geval. Ja het klopt dat er bepaald type mens aanwezig was die werkeljik schijt hadden aan alles maar het werd ze daarbij ook totaal niet moeilijk gemaakt. Toen de eerste medewerker het pand in ging(7 uur) werd er al gevraagd of het niet verstandig was om de drangrekken neer te zetten en nummers uit te delen. Dranghekken moesten we maar doen als we ons daartoe geroepen voelde. Nummers werd niet op in gegaan. Als dit direct goed opgepakt was had de situatie veel minder aanleiding gegeven tot deze chaos!

Ik ben zelf niet bang of klein uitgevallen maar ik ben voor mijn eigen veiligheid de rij maar uitgegaan naar ruim 6 uur wachten. Ik heb me werkelijk bedreigd en onveilig gevoeld. Wat was dit een ramp. Ook omdat ik een vrouw bij me had was het gewoonweg niet meer verstandig om daar te blijven staan. Zelfs niet na de politie er was.

Ook ik heb een dag vrij genomen en ben onverrichte zaken huiswaards gekeerd. Voor mijzelf vind ik het niet eens zo'n ramp dat ik geen toestel en abon heb maar voor de vrouw die mee was wel. Ik hoop daarom dat VF mij een PM kan sturen met een mogelijke oplossing voor deze situatie. Voorstel mijne zijde is om voor de geen die met me mee was alsnog een abon af te sluiten in een filiaal dichtbij. Ze heeft werkelijk doodsangsten uit moeten staan aangezien we in de eerste 3 meter bij de deur stonden. Zelf zoek ik dan eventueel wel een andere oplossing.

Ik zie graag jullie reactie tegemoed.

Patrick
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Pelsy schreef:
Ik zit te denken om vrijdagochtend naar Kampen te gaan. Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om een nieuw abonnement (zonder nummerbehoud) af te sluiten met een uitgestelde ingangsdatum (bijv over 2 maand). Kan iemand mij daar antwoord op geven of dit mogelijk is?
Hi Pelsy,

Nee een nieuw abonnement zonder nummerbehoud gaat direct in op de dag van aanvraag, deze kun je niet uitstellen. Dus als je gebruik wilt maken van de actie in Kampen dan kun je zeker vrijdagochtend gaan, maar dan krijg je wel per direct een nieuw abonnement.

bennielenny

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ pascalhark

Als ik zoek op het forum heb ik 5 hits waar ik niet tussen kan vinden of iemand mij kan machtigen om namens hem een abbonement af te sluiten..
MarceldeJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een leuk idee geweest maar nogmaals,doe het gewoon landelijk of laat die actie langer lopen. Nu zijn er (zover ik weet) nog geen hele ernstige dingen gebeurd maar dat kan zo veranderen, wat zeggen jullie dan bij Vodafone??
Goede actie van.........
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
bennielenny schreef:
@ pascalhark

Als ik zoek op het forum heb ik 5 hits waar ik niet tussen kan vinden of iemand mij kan machtigen om namens hem een abbonement af te sluiten..
Een abonnement afsluiten voor iemand anders is niet mogelijk, daar zouden te veel mogelijkheden voor fraude bij zijn. Dus vandaar.
bennielenny

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT

Top, Duidelijk
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@karper77

Ik begrijp dat het voor jou en ander met jou een beangstigende en enorm vervelende situatie was. De vraag om alsnog een abonnement aan te sluiten vind ik heel begrijpelijk. Het is alleen niet mogelijk zonder opnieuw in de rij te gaan staan.

Het is doodzonde dat een aantal mensen de sfeer volledig heeft verpest en een aantal mensen daar de dupe van is geworden. Echter is het net zo min eerlijk om de mensen die nu of op een latere datum in de rij staan de mogelijkheid op een toestel te ontnemen. Dat is wat we zouden doen door nu alsnog een soort "reservering" te doen. Daarnaast moet ik tot mijn grote spijt constateren dat ook van zo'n mogelijkheid weer misbruik gemaakt zou worden.

Hoe begrijpelijk ik je vraag persoonlijk ook vind, ik kan je helaas niet verder helpen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Karper77

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@BasT

Een nog teleurstellender antwoord op een teleurstellende dag.

Dacht je nu echt dat ik voor mijn lol nog eens in de rij zou gaan staan? Ik ben echt niet levensmoe. Het feit dat ik me als wijste gedragen heb in deze wordt gewoonweg afgestraft. Ik had dus gewoon moeten vechten voor mijn telefoon. De raddraaiers worden beloond!
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik vind het jammer dat je het zo ziet. Ik ga ervan uit dat iedereen die nu nog in de rij staat eerlijk op de juiste plek staat en dat dit niet nog een keer zal gebeuren de komende dagen.

Ik denk dat het belangrijk is iedereen een even grote kans te geven. Ik vind het ontzettend balen dat er een aantal mensen de dupe worden van een stel raddraaiers maar ik hoop dat mijn redenering in ieder geval kunt begrijpen.
Hordo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wrang dat de gedupeerde de mensen zijn die daadwerkelijk moeite hebben gedaan om vroeg aanwezig te zijn, terwijl de raddraaiers profiteren. Moraal van het verhaal is dat je dus beter om 9 uur met je vrienden kunt aankomen over het hek gaat en mensen gaat bedreigen/slaan, in dat geval had je wel een toestel gehad.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik begrijp niet helemaal dat jullie zeggen dat de raddraaiers profiteren. Zijn deze niet verwijderd door de politie?
Karper77

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@BasT

Daar heb ik helaas geen begrip voor. Ik neem een vrije dag voor deze "leuke" actie. Om veiligheids redenen moet ik derij verlaten terwijl ik al sinds 4:15 sta te wachten en ongeveer nummer 25 in de rij was!!

Jammer dat VF daar geen begrip voor heeft en als je niet geloofd dat ik daar stond mag je me ook een paar controle vragen stellen in de PM.
Hordo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@BasT, je kunt je denkt ik wel voorstellen hoe het werkt, politie is ter plaatsen. Als iemand dan inderdaad met de politie, of voor de ogen van de politie op de vuist gaat wordt hij verwijderd. Die raddraaiers weten als geen ander hoe ze te werk moeten gaan, ze zijn niet onbekend met de politie en wat die wel en niet mogen doen. Verder is de politie natuurlijk geen 'oppas' zoals ze zelf zeggen en ze gaan dus niet controleren of iedereen nog op de juiste plek staat of dat er ineens tientallen mensen tussen zijn gesprongen die daar eerst niet stonden... Dat is ook bijna niet te doen, dat geef ik zo toe, maar dat is natuurlijk wel wrang.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Tuurlijk er zijn een aantal raddraaiers, degene die waarschijnlijk echt aan het dreigen waren verwijderd. Echter als je goed de reacties en verhalen leest zijn er genoeg mensen voorgedrongen en vervolgens gewoon als eerste geholpen.
Ik zou voor de grap ook dit topic eens nalezen over de ervaringen en ook wel verbeterpunten betreffende de acties van jullie.
Topic op Tweakers
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@bennielenny

wat denk je zelf denk is logisch na :S
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic